Campionatul National de Slalom Paralel

Parteneri CNSPR

Feed

 

Calendar 2022

Data Locatie Organizator
14.05 Sibiu Badiu Racing
11.06 Sibiu Pro Drive Sibiu
02.07 Sura Mare CSA Motorsport
23.07 Sura Mare CSA Motorsport
20.08 Sura Mare CSA Motorsport
24.09 Sibiu  

 

We have 4 guests and no members online

 

Daca perspectivele de debut ale campionatului pe 2011se intrevedeau usor sub semnul intrebarii, gestul rauvoitor/inconstient de incediere a podului cu nici o luna  inainte de debutul primei etape a creat si mai multe semne de intrebare. A fost insa momentul in care noul administrator al pistei a luat problema in mana si cu elanul tineretii care il caracterizeaza, sub deviza “Fun Park” sprijinita de Primaria Municipiului Sibiu prin Casa de Cultura, a reconstruit podul, a refacut pista si imprejurimile ramase in paragina,  reinstalat containerul/cabina de cronometraj si a ecologizat zona.

Deabea in aceste conditii organizatorul oficial al etapei, C.S.Pro Drive Sibiu, a putut declara desfasurabila prima etapa.

Lipsa ploii din ultimele zile a ajutat la uscarea pistei, asa ca sambata 30.04.2011 dimineata parcul de service s-a umplut treptat. Soarele a pus serios la lucru cisterna prezenta pe toata perioada desfasurarii competitiei.

Chiar daca pilotii CNR nu au putut participa efectiv deoarece aveau toti masinile pregatite ptr. etapa de asfalt de saptamana viitoare de la Tg. Mures, pe post de spectatori i-am regasit pe Bogdan Nastase, pe Vali Porcisteanu insotit de o grupa numeroasa se suporteri iar de la Napoca Rally Academy pe Marco Tempestini si Danny Ungur cu toata echipa de service pregatita sa intervina pentru Simone Tempestini, care debuta la clasa de 1600 cmc seniori pe bomba Citroen C2R2Max  pe care alearga in CNR Vlad Cosma. Adversarul lui Simone de anul trecut Octavian Tirnovean, preocupat in primul rand de prezenta in CNR, se prezinta la start cu vechea Corsa de 1400 cmc care a fost doar usor revizuita dupa ultima etapa de anul trecut.

Dupa cum prevesteam anterior juniorul Daniel Budai urma sa-si gaseasca un adversar pe masura in persoana juniorului Radu David care urma sa-si inaugureze noul Renault Clio de 1400 cmc, Radu permitandu-si chiar luxul sa imprumute masina  de concurs si frumoasei domnisoare senioare Radulescu Miricioiu Irninis, care isi face cu aceasta ocazie debutul in acest campionat.

Raul Badiu, proaspat revenit de la etapa de coasta de vineri incheiata prematur, insotit de familie si prieteni, este si el pus pe fapte mari.

Pe lista de inscriere regasim 26 de piloti licentiati si 3 nelicentiati, dupa mult timp constituindu-se si clasa de 1400 cmc seniori.

Pentru prima data o mansa s-a desfasoara pe lungimea de 4,5 km adica dubla fata de pana acum. Debutul primei manse este mai greoi, atat oficialii cat si pilotii avand nevoie, din mers, de cateva momente de acomodare. Apoi activitatea intra in normal si pana la urma etapa nu se prelungeste cu mult, dar ofera celor doritori o adevarata etapa de rally sprint.

 

Mansa I-a de concurs il regaseste pe juniorul Radu David (doar) pe locul 4 la general, dar se intrevede dominatia pe care acesta vrea sa o impuna la juniori dar si la Open. Cu doar 4 piloti inscrisi la clasa, lupta se da intre el si Daniel Budai.

La final rezultatele sunt:

- locul   I ......Radu David, dar (poate si neasteptat) si locul II la Open !!

- locul  II.......Daniel Budai

- locul III.......Bogdan Rogoz

 

Clasa de pana la 1400 cmc seniori se constituie, din nou, dupa mult timp si are la start doar 3 concurenti. Clasificarea este urmatoarea:

 

- locul   I...........Bogdan Gligor un tanar pilot debutant cu real talent

- locul  II...........Bunea Florin

- locul III...........Radulescu Miricioiu Irninis

 

Clasa de 1600 cmc, chiar daca a avut la start doar 5 piloti inscrisi, primii trei protagonisti ocupand pozitii in top 5 la Open.

Simone Tempestini se dovedeste imbatabil pe puternicul C2R2 Max si reuseste sa scada timpul de la o mansa la alta de la 03:36,589 la 03:23,014 cu un avantaj final de aproape 10 secunde fata de cel de-al 2 lea clasat la Open.

Primele trei locuri la clasa se ocupa dupa cum urmeaza:

 

- locul   I...........Simone Tempestini, dar si locul I la Open

- locul  II...........Raul Badiu, si locul III la Open

- locul III...........Octavian Tirnovean care cu Corsa lui de 1400 cmc reuseste sa ocupe un neasteptat loc 5 la Open

 

Clasa pana la 2000 cmc are cel mai mare numar de  piloti inscrisi, 13 in total.

Daca la inceput Mihai Plesa participa la lupta ptr. ocuparea unui loc pe podium la Open, incet incet acesta este impins in spate de mai tinerii lupi.

Si Calin Bucur are o evolutie buna in primele trei runde dupa care sparge baia de ulei in cea de-a 4-a mansa si cedeaza fara lupta locul in prima semifinala, in favoarea lui Dan Niristeanu, ocupant al locului III dupa runda I.

Edy Gavril, ocupant al celui de-al 4-lea loc dupa prima runda, are o singura mansa buna cu care ocupa locul 8 la Open, dar in cea de-a doua semifinala “isi prinde mintea cu Mihai Plesa” pe care doreste sa-l invinga si rupe o planetara astfel ca pana la urma departajarea lui in raport cu Calin Bucur se face in baza timpilor obtinuti in runda I.

Locurile ocupate la final sunt:

 

- locul   I............Mihai Plesa

- locul  II............Dan Niristeanu

- locul III............Calin Bucur

 

(Foto: Rares Fetean / www.rallymax.ro )

La clasa peste 2000 cmc (neconstituita) se inscrie doar pilotul CNR Crist Toader care ocupa insa un modest loc 12 la Open.

 

Clasament pe echipe:

Locul I...........Echipa PRO DRIVE & Primaria SIBIU 88,5  PUNCTE

Nr.     Nr.    Nume                                                   Masina                            Cilindree        Puncte

crt.   conc.

1 795   Budai Danut                                          Ford Ka                              1396             37.5

2 423   Tirnovean Octavian                                Opel Corsa                         1389              27

3 713   Niristeanu Dan                                       VW Scirocco                       1982              24

4 740   Gligor Bogdan                                       Opel Kadett                         1400             (15)      

5 799  Prie Cristian                                          Seat Ibiza                             1984              (6)

 

Clasamentul Open:

Poz N. Nume Timp bun

1      727 Tempestini Simone                                                   03:23,014

2      714 David Radu                                                          03:32,730

3      747 Badiu Raul                                                              03:33,164

4      708 Plesa Mihai Daniel                                                    03:36,403

5      423 Tirnovean Octavian                                                  03:37,416

6      735 Bucur Calin                                                             03:37,694

7      795 Budai Danut                                                            03:39,760

8      777 Gavril Eduard                                              -           03:40,597

9      451 Chiss Daniel Lucian                                                  03:41,272

10     713 Niristeanu Dan                                                      03:41,990

11     788 Beloiu Bogdan Andrei                                               03:45,401

12      44 Toader Cristian                                                     03:46,077

13     789 Albut Dan                                                               03:47,144

14     797 Okanyi Zoltan                                                         03:50,342

15     737 Silaghi Paul Cristian                                                  03:52,873

16     719 Rogoz Bogdan                                                        03:53,362

17     739 Tatar Radu                                                              03:55,632

18     799 Prie Cristian                                                            03:56,303

19     731 Molea Florin                                                           03:57,463

20     721 Tudor Simion                                                          03:58,027

21     740 Gligor Bogdan                                                        04:03,204

22     -714 Miricioiu Irninis                                                        04:08,036

23     720 Bunea Florin                                                           04:08,178

24     717 Belecciu Georgian Daniel                                           04:12,764

25     725 Luca Ioana                                                              04:46,338

26     770 Cozma Calin

 

Concluzii dupa prima etapa de CNSPR din 2011:

-          Ne bucura rezultatele mai mult decat promitatoate ale tinerei generatii, slalomul paralel dovedindu-se a fi o adevarata pepiniera de tinere talente care acum isi confirma cu brio previziunile.

-          Salutam existenta celor doua frumoase prezente feminine, junioarea Ioana si senioarea Irninis, care intr-unul din putinele sporturi in care sexul feminin se confrunta direct si de la egal la egal cu cel masculin, aduc o frumoasa pata de culoare.

-          Marea si unita familie a slalomului paralel a functionat inca o data dupa deviza: toti pentru unul si unul pentru toti. Sprijinul si participarea parintilor pe toata durata desfasurarii competitiei a fost unul care a incalzit inimile tuturor.Maturitatea tinerilor lupi care au stiut sa nu dea nici un “rateu” cu toate ca s-au luptat la varf demonstreaza ca au inteles lectia mult mai bina decat multi seniori.

 

 

Barfe si comentarii

De notat implicarea ,de data aceasta, doar in organizare a pilotului de la Pro Drive Sibiu, Dan Grunca ajutat de sotia sa Teodora !!!

Pilotul Cristi Prie s-a vazut constrans sa amane pentru alta data cea de-a doua infrangere care si-a dorit sa i-o aplice veteranului Niri (sau poate i s-a facut mila sa nu-i strice bucuria proaspatul bunic, divulgat de „rautaciosul” Dan Grunca cu ocazia urcarii pe podium a veteranului pilot).

Remarcam manevra de-a dreptul hazliu/periculoasa executat de un pilot venit de la o alta / fosta ramura auto, autocross show, care ramas cu vechile reflexe s-a inscris intr-o manevra de urmarire/tentativa de depasire neasteptata. Norocul a fost ca a scapat intact ceasul de cronometraj !!

 

Organizatorii.

Copyright © 2014-2022 www.slalomparalel.rallymax.ro

Toate drepturile rezervate.