Campionatul National de Slalom Paralel

Parteneri CNSPR

Feed

 

Calendar 2018

Data Locatie Organizator
12.05 Sibiu ACS PRO DRIVE
02.06 Sibiu ACS PRO DRIVE
21.07 Sibiu ACS PRO DRIVE
22.09 Sibiu ACS PRO DRIVE
20.10 Sibiu  

 

We have 92 guests and no members online

Cronici 2012

Se limpezesc apele

 

Etapa de Campionat National de Slalom Paralel amanata din 04.08.2012 s-a desfasurat sambata 29.09.2012 sub organizarea C.S. Motorhome Napoca Rally Team–Director Organizatoric Dacian Banca .

Asteptata indeosebi de cei care urmau sa aiba un cuvant de spus in clasamentele generale anuale pe 2012, aceasta a reunit la start 20 de piloti din care 4 piloti din CNRD 2012.

Particularitatile etapei au fost sensul orar si lungimea unei manse de 4 km fapt care a solicitat puternic materialul sportiv cat si pilotii.

Napoca Rally Academy a adus la fata locului o adevarata “flotila”din care bineinteles nu putea sa lipseasca Simone Tempestini, caruia i s-au alaturat Cosmin Gavrilas (Citroen C2R2) si Chirtes Andrei (Dacia Logan).

La clasa juniorilor, care a avut la start aceiasi 6 piloti din ultimul timp, se inregistreaza prima surpriza de proportii: lui Danut Budai i se rupe planetara in mansa semifinala cu Bogdan Rogoz, astfel ca dupa peste 2 ani locul II este ocupat de altcineva decat Danut Budai sau Radu David.Cu aceasta ocazie Danut isi demonstreaza si veleitatile de mecanic, reusid prin forte propri sa-si inlocuiasca planetara rupta intr-un timp record.

Clasamentul final al juniorilor este:

 

- Locul I – Radu David………..03:32,300

- Locul II – Bogdan Rogoz…….abandon in finala cu Radu David

- Locul III – Danut Budai………03:47,916

 

Urmatoarea clasa constituita, cea de 1600 cmc seniori, are la start 5 piloti dintre care remarcam prezenta, de aceasta data, a lui Octavian Tirnovean, care si-a dorit cu aceasta ocazie sa-si verifice Dacia Logan pregatita pentru Raliul Iasului. Octy reuseste cea mai buna clasare la clasa dupa runda I (11:40,978), dar o defectiune la suspensia bratului dreapta fata il priveaza de lupta din finala.

Dan Nicoschi il urmeaza pe Octy dupa runda I cu timpul de 11:45,606 dar are ghinion in finala mica, unde motorul se balbaie pe prima 100 de metri de la start, el efectuind cu aceasta ocazie un timp cu 7 secunde mai slab decat in mansa anterioara.

Clasamentul final este:

 

- Locul I – Cosmin Gavrilas………..03:53,797

- Locul II – Octavian Tirnovean…....abandon prin neprezentare

- Locul III – Andrei Chirtes…………03:51,447

 

Ca intotdeauna clasa de 2000 cmc seniori este cea mai numeroasa, cu 6 piloti la start. Lucian Barna, unul din favoritii clasei, nu reuseste nici la aceasta etapa sa-si inlature defectiunea la motor, astfel ca dupa runda I clasamentul este Niristeanu, Silaghi, Borda si Chiru.

Dan Niristeanu castiga finala mare in lupta cu Paul Silaghi (03:54,779 la 03:55,742) iar Lucian Borda, eliminat in semifinala de Silaghi, castga finala mica prin neprezentarea lui Ciprian Chiru (amortizor stanga fata rupt).

Clasament final:

 

- Locul I – Dan Niristeanu……….03:54,779

- Locul II – Paul Silaghi….……….03:55,742

- Locul III – Lucian Borda………...05:11,548

 

Simone Tempestini ca singur pilot inscris la clasa peste 2000 cmc, pe Subaru N 15, nu este nici el ferit de probleme tehnice, abandonand in mansa III. Mecanicii sai inlatura insa la timp defectiunea, acesta castigand la distanta mare Clasamentul Open in fata lui Radu David (Renault Clio 1400 cmc) cu 10:45,908 la 11:09,096)

La aceasta clasa mentionam lipsa unuia dintre animatorii acesteia, Raul Badiu, despre care nu cunoastem motivul neprezentei, dar banuim efortul financiar necesar pentru pregatirea Raliului Iasului.

 

Clasament Open:

 

1 94 Tempestini Simone 03:58,791 03:24,934 15:00,000 03:22,183 10:45,908 ……..20

2 409 David Radu 03:46,007 03:43,727 03:43,160 03:42,209 11:09,096……………..17

3 495 Budai Danut 03:55,222 03:53,086 03:46,801 03:52,462 11:32,349…………….15

4 719 Rogoz Bogdan 03:55,320 03:53,708 03:53,121 03:48,642 11:35,471………….13

5 25 Tirnovean Octavian 03:56,309 03:51,318 03:53,351 15:00,000 11:40,978………12

6 743 Nicoschi Dan 04:05,007 03:57,490 03:53,826 03:54,290 11:45,606…………….11

7 713 Niristeanu Dan 04:05,986 03:59,352 03:54,799 03:57,365 11:51,516…………..10

8 737 Silaghi Paul 03:58,855 03:56,656 04:43,396 04:01,826 11:57,337……………….9

9 728 Borda Laurean 04:10,075 03:58,536 15:00,000 03:54,515 12:03,126……………8

10 447 Gavrilas Cosmin 04:14,289 04:05,249 04:06,884 03:51,244 12:03,377…………7

11 731 Chirtes Andrei 04:17,201 04:10,430 04:03,438 03:58,329 12:12,197……………6

12 755 Dirinea Daniel 04:14,878 04:05,439 04:04,044 04:03,892 12:13,375……………5

13 727 Chiru Ciprian 04:10,215 04:09,575 04:03,266 04:02,187 12:15,028……………..4

14 711 Barna Lucian 04:07,961 04:09,238 04:05,328 04:01,990 12:15,279……………..3

15 720 Bunea George 15:00,000 04:17,035 04:07,255 04:03,428 12:27,718……………2

16 721 Tudor Simion 04:12,818 04:14,447 04:05,662 04:16,165 12:32,927……………..1

17 725 Luca Ioana 04:27,646 04:21,200 04:19,889 04:15,041 12:56,130………………..0

18 726 Rogozan Eduard 03:59,497 15:00,000 15:00,000 03:56,722 22:56,219…………0

O etapa solicitanta cu multe abandonuri tehnice.

 

Dupa o pauza de peste doua luni si jumatate cea de-a IV etapa de Campionat National de Slalom Paralel editia 2012, de sambata 15.09.2012, a fost asteptata de multi piloti.

Retragerea sponsorului principal ADGaraje a obligat CS Pro Drive Sibiu sa preia “din mers” si sa organizeze pentru a treia oara in acest sezon si aceasta etapa, sub aceiasi conducere a Directorului Organizatoric Dan Grunca

Particularitatea etapei a constat in faptul ca o mansa de concurs a avut 4,2 km ceea ce a solicitat puternic materialul de concurs al pilotilor. Sensul de parcurgere al pistei a fost antiorar.

La startul etapei s-au prezentat 19 piloti (13 piloti seniori si 6 juniori cu varsta sub 18 ani), din care 5 piloti din CNR Dunlop 2012.Pe lista de inscriere lipseste principalul pretendent al acestui campionat, Simone Tempestini, care la varsta de 18 ani si o luna este prezent in acest sfarsit de saptamana la etapa de IRC de la Yalta.

Clasa de 1400 cmc juniori cu 6 piloti la start a fost recompletata prin revenirea Ioanei Luca.

Abandonul prematur al juniorului Edy Rogozan a fost una din surprizele acestei clase. In aceste conditii lupta la clasa in runda II s-a dat intre Radu David si Danut Budai pentru locurile I si II, (care ocupa si locurile II si III in clasamentul Open) si intre Bogdan Rogoz si George Bunea pentru ultima treapta a podiumului.

Clasamentul final la aceasta clasa a fost:

 

- Locul I …….Radu David…….….03:38,799

- Locul II……..Danut Budai………03:39,214

- Locul III……..Bogdan Rogoz……04:02,405

 

Urmatoarea clasa constituita a fost cea de 1600 cmc seniori care a avut pe lista de start doar trei piloti inscrisi. Szabo Csongor conduce detasat ostilitatile la aceasta clasa si, urmare a abandonului lui Raul Badiu, ocupa si locul I in clasamentul Open.Cel de-al doilea clasat, Dan Nicoschi, ocupa si locul 5 in cadrul clasamentului Open.

Clasamentul final, la care nu a mai fost nevoie de runda doi, este:

 

- Locul I……..Szabo Csongor

- Locul II…… Dan Nicoschi

- Locul III…….Daniel Dirinea

 

Clasa de 2000 cmc seniori a fost si de aceasta data cea mai numeroasa cu 7 piloti inscrisi la start. Abandonurile surprinzatoare ale principalilor doi favoriti la aceasta clasa (Serban Tomita si Lucian Barna) duce la instalarea la conducere, dupa runda I, a lui Paul Silaghi urmat de Niristeanu, Borda si Tirziu. Remarcam si prestatia deosebita, pana in momentul abandonului, a pilotului Ciprian Chiru venit tocmai de la Barlad (defectiune motor).

In prima semifinala Dan Niristeanu castiga in fata lui Lucian Borda iar in cea de-a doua Lucian Tirziu reuseste o mansa de exceptie (03:52,436 la 03:59,338) obtinand victoria in fata lui Paul Silaghi. Acesta incearca repetarea victoriei si mansa finala cu Dan Niristeanu, dar veteranul nu ii lasa sansa de aceasta data. Finala mica este castigata de catre Paul Silaghi in fata lui Laurean Borda (03:52,306 la 03:56,949), clasamentul final avand urmatoarea configuratie:

 

- Locul I………Dan Niristeanu………03:47,756

- Locul II………Lucian Tirziu………..03:48,945

- Locul III………Paul Silaghi…………03:52,306

 

Clasa peste 2000 cmc a fost reprezentat doar de tanarul pilot Raul Badiu, care apuca sa efectueze doar prima mansa (baie motor sparta), obtinand insa cel mai bun timp al etapei (03:33,570)

Clasamentul Open ( trei cele mai bune manse ale fiecaruia, din totalul de patru ale rundei I, pentru cei care au punctat) este urmatorul:

Locul:

  1. Szabo Csongor…………..20 puncte
  2. Dadu David……………...17
  3. Danut Buda………….…..15
  4. Paul Silaghi……….……..13
  5. Dan Nicoschi…...…….…12
  6. Dan Niristeanu……….….11
  7. Laurean Borda…………. 10
  8. Lucian Tirziu…………….9
  9. Bogdan Rogoz…………...8
  10. Daniel Dirinea…………...7
  11. George Bunea……………6
  12. Ioana Luca……………….5
  13. Ciprian Chiru…………….4

 

Salutam prezenta celor doi piloti nelicentiati, Andrei Fatoil cat si Nicolae Fulea care concureaza pe fosta masina a temporar “retrasului” pilot Dan Grunca.

Chiar daca etapa a fost una deosebit de solicitanta pentru sportivi si masini ne bucura faptul ca juniorii au facut fata cu succes acesteia, iar clasarea pe locurile 2 si 3 la Open nu face decat ca acestia sa-si demonstreze valoarea.

Organizatorul CS Pro Drive Sibiu doreste sa multumeasca pe aceasta cale tuturor impatimitilor acestui sport care au sprijinit si contribuit la buna desfasurare a acestei etape, gest prin care dovedesc ca doresc continuarea acestui campionat.

Intrucat ADGaraje si-a retras oferta de sustinere/organizare a etapei de CNSP din 15.09.2012, aceasta se va desfasura sub organizarea CS Pro Drive Sibiu.Taxa de inscriere este de 250 Ron pentru seniori si 150 Ron pentru juniori.

O etapa cu multe abandonuri in runda II

 

Desfasurata sub organizarea ASC Scorpion Racing Team (director organizatoric Utu Badiu) si sponsorizata de catre Motor Gold + TRC Logistic ce-a de a treia etapa din cadrul Campionatului National de Slalom Paralel 2012 s-a dorit a fi intr-un fel o avanpremiere la importantul eveniment automobilistic de talie mondiala, etapa de de IRC din 19-21 iulie 2012 de la Sibiu, organizata de acelasi club. Pregatirea etapei a necesitat un volum deosebit de munca si a reunite la start un numar e 26 piloti licentiate si 4 nelicentiati dintre care 6 piloti din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2012.

Conform Regulamentului Particulara ala etapei o mansa de concurs in runda I urma sa aiba 2,25 km, doar in runda doi urmand a se desfasura manse duble, toate in sens orar.

Clasa juniorilor cu 5 piloti inscrisi a scos in evidenta lupta acerba care se da pentru locul I intre Radu David si Danut Budai si mansa de exceptie din finala mica a lui Bogdan Rogoz (01:54,957) prestata in lupta pentru locul III cu Edy Rogozan (01:56,089).Pana in acel moment Edy conducea detasat in fata lui Bogdan (vezi si Clasamentul Open in care Edy a ocupat un neastaptat loc 9 la general in raport cu locul 12 a lui Bogdan). Clasamentul final este:

 

- locul I – Radu David

- locul II – Danut Budai

- locul III – Bogdan Rogoz

 

Clasa de 1600 cmc seniori a reunit la start 6 piloti si a consemnat dupa runda I “scoaterea din carti” (adica din primii 4 clasati) a lui Dan Nicoschi (06:06,688) de catre acelasi Bogdan Gligor pe vechiul sau Opel Kadet (06:06,109). Din pacate Bogdan forteaza fara rost in semifinala cu Csongor Szabo, rastoarana masina si abandoneaza, asigurand lui Pertisor Florin victoria in finala mica. Csongor Szabo se impune in lupta pentru locul I la clasa in fata lui Serban Tomita dar pierde locul 4 in Clasamentul Open in fata juniorului Radu David. Clasamentul final rezultat este:

 

- locul I – Csongor Szabo

- locul II – Serban Tomita

- locul III – Florin Petrisor

 

Clasa pana la 2000 cmc cu 11 concurenti inscrisi este ca de obicei cea mai numeroasa. Locul I este ocupat si de aceasata data tot de Lucian Barna, dar cu mai multe emotii, motorul acestuia inregistrand niste sincope (mers in trei cilindri) in semifinala.Adversarul sau direct Zoltan Okanyi face o cursa deosebit de rapida (locul II dupa runda I), invingandu-l in semifinala pe Horatiu Baghiu cu 03:53,295 la 03:55,122.Defectarea cutiei de viteze il obliga insa a se retrage fara lupta din finala. Clasamentul este urmatorul:

 

- locul I – Lucian Barna

- locul II – Zoltan Okanyi

- locul III – Horatiu Baghiu

 

Clasa peste 2000 cmc are inscrisi la start 4 piloti dintre care primii trei impreuna cu juniorul Radu David asigura un spectacol pe cinste in Clasamentul Open.

Simone Tempestini cat si Raul Badiu vin la slalom dupa Raliul Clujului la care ambii au stralucit, fiecare la clasa lui.

Locul I la clasa cat si la Open, la aceasta etapa, ramane insa o afacere de familie intre Marco si Simone Tempestini, in care ei isi impart astfel victoriile:

- la clasa primul este Marco dupa o lupta electrizanta in finala castigata in fata lui Simone cu 01:40,245 la 01:40,356

- la Open unde castiga Simone cu 05:06,909 in fata lui Marco 05:09,641.

- Clasamentul final al clasei 4 este:

 

- locul I – Marco Tempestini

- locul II – Simone Tempestini

- locul III – Raul Badiu

 

Clasamentul Open este:

 

- locul 1 – Simone Tempestin

- locul 2 – Marco Tempestiniu

- locul 3 – Raul Badiu

- locul 4 – Radu David

- locul 5 – Csongor Szabo

- locul 6 – Barna Lucian

- locul 7 – Danut Budai

 

Clasament nelicentiati:

 

- locul I – Andrei Fatiol

- locul II – Calin Grigorescu

- locul III – Nicolae Feraru

 

Castigatorilor au fost inmanate cupe, diplome si diferite premii de catre sponsori.

 

 

  • Evenimentul din 30 iunie 2012 de pe circuitul de autocros face parte din calendarul Campionatului National de Slalom Paralel stabilit la inceputul sezonului.
  • Concursul se desfasoara in sens invers fata de parcursul normal al Superspecialei din cadrul Raliului Sibiului din iulie 2012.
  • Campionatul National de Slalom Paralel si Campionatul National de Raliuri Dunlop sunt doua Campionate distincte
  • Scorpion Racing Team este organizatorul ambelor Evenimente.
  • Atata timp cat orice concurent inscris la etapa de Slalom respecta regulamentul particular al etapei respective,efectueaza doar mansele din regulament si foloseste circuitul doar in cadrul concursului NU SE CONSIDERA ANTRENAMENT SAU RECUNOASTERE INTERZISA la Raliul Sibiului din 19-21 iulie 2012.
  • Aceste precizari au fost discutate si aprobate si de Sorin Itu ,Director Organizatoric Raliul Sibiului 2012
Rugam deasemenea toti participantii sa trimita informatii despre debut si rezultate din evenimente auto la care au participat ,numar de concurs si date tehnice despre masina pe care o piloteaza, acestea urmand a fi anuntate spectatorilor prezenti in timpul concursului prin intermediul statiei audio.
Informatiile se pot trimite la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
IOAN BADIU,membru ACS Scorpion Racing Team
Director organizatoric