Campionatul National de Slalom Paralel

Parteneri CNSPR

Feed

 

Calendar 2018

Data Locatie Organizator
12.05 Sibiu ACS PRO DRIVE
02.06 Sibiu ACS PRO DRIVE
21.07 Sibiu ACS PRO DRIVE
15.09 Sibiu  
20.10 Sibiu  

 

We have 73 guests and no members online

Stiri 2011

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Era in presezon competitonal 2010. Un parinte din zona Hunedoara se intereseaza prin telefon de inscrierea fiului sau de doar 14 ani si cateva luni la clasa juniori a Campionatului National de Slalom Paralel de sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

Primul contact direct are loc cu ocazia etapei inaugurale din 01.05.2010 din cadrul  campionatului. Doi uriasi  (fiul aproape 1,8 m iar tatal peste 1,85 m) se plimbau tacuti prin parcul de service observand si memorind tot ce-i interesa. Masina pregatita de ei cu o luna inainte ii tradase in preziua concursului (cuzineti topiti).

Se prezinta insa, sustinut mereu de acum incolo de intreaga familie, la etapa a doua  cu un frumos Ford Ka bine pregatit dpdv mecanic dar si al securitatii. Tatal Lucian Budai este copilot in cadrul Campionatului National de Raliuri in echipaj cu Valentin Banciu.

La etapa a doua din 2010 la clasa juniori sunt inscrise nume sonore: Simone Tempestin, Florinel Tincescu si Radu David (Octavian Tirnoven - accidentat casnic - nu a participat la acea etapa). Danut Budai debuteaza sigur si ocupa un surprinzator loc III dupa primii doi mai sus mentionati. Acelasi loc il ocupa si dupa urmatoarea etapa, mai mult, la penultima etapa “indrazneste” sa se strecoare intre Octavian Tarnovean si Simone Tempestini.

Evolutia din ce in ce mai buna il plaseaza pe locul III si la ultima etapa astfel ca este prezent la festivitatea anuala din cadrul FRAS, sugestiv intitulata Gala Campionilor 2010, pe un binemeritat loc III dupa Octavian Tirnovean si Simone Tempestini.

   Danut Budai: Am obtinut un rezultat la care nici nu indrazneam sa sper la inceputul anului, mai ales ca unul din adversarii mei, Radu David, era in cel de-al III-lea an in care participa in acest campionat.

Anul 2011 vine pentru Radu David cu o masina mult mai performanta. Plecarea din cadrul clasei juniori a lui Octavian (trecut de varsta junioratului) si a lui Simone de 16 ani (pe motive de performante realizate in 2010-avansat la clasa 1600 cmc seniori) face ca lupta pentru titlul de campion la clasa juniori sa se dea intre Radu si Danut. Danut Budai  pierde insa “la mustata” etapele 3 si 4 astfel ca locurile I obtinuta in etapele 5 si 6 nu-i mai ajung ca sa obtina titlul de campion.

Va fi prezent insa si in acest an la Gala Campionilor FRAS 2011 ca vicecampion la clasa 1400 cmc juniori.

Si in Clasamentul Open Danut se claseaza pe locul 5, inaintea unor masini mult mai puternice, intre el si principalul sau adversar Radu David de pe locul 3, strecurandu-se doar Edwin Keleti (sezon partial pe Mitshubisi Evo 10).

Lupta va fi dura intre cei doi juniori si in 2012:

Radu David ocupa la clasa juniori  locul III in 2009,  locul 4 in 2010  si  locul I in 2011,

Danut Budai obtine locul III in 2010 si locul II in 2011 la aceiasi clasa,

dar din aceasta lupta pot sa aiba de castigat amandoi.

Sezonul 2012 poate sa-i aduca si lui Danut prezenta in “campionatul mare”, CNR, in masura in care gaseste si sprijinul material necesar.

Biroul Federal FRAS a aprobat cererea organizatorului ACS Performance de modificare a datei de desfasurare a etapei  a IV-a a CN de Slalom Paralel din 10 septembrie in 17 septembrie 2011.

Sursa: fras.ro

Vineri si simbata, cu ocazia Raliului Sibiului, incercam sa monitorizam evolutia juniorilor de la Slalom Paralel si Cupa Dacia . Dorim sa transmitem rezultate in timp real de la fiecare proba speciala. 

Concurentii de la Cupa Dacia isi pot masura rezultatele si cu ajutorul francezului Francois Delecour, vicecampionul mondial de raliuri din 1993,  invitatul surpriza al raliului! - care va concura la Sibiu pe o masina Dacia Logan, dar care nu va puncta in clasamentul cupei.

 

 

Aducem la cunostinta sportivilor ca au fost aduse cateva modificari in Regulamentul Particular al acestei etape:

  • sensul de parcurgere al circuitului la aceasta etapa va fi cel orar;
  • traseul va fi parcurs in manse simple (nu duble), dar va fi mai lung cu aproximativ 250 metri, prin introducerea catorva viraje noi;
  • art.9.1.3: "In parcul de service este obligatoriu folosirea prelatei sub automobilul de concurs";
  • art.9.1.4: "Viteza maxima de deplasare in parcul de service este de 10 km/h";
  • art.11.2.1: "Este strict interzisa efectuarea de antrenamente in saptamana concursului";
  • art.11.2.3: "Nerespecarea art.11.2.1 se sanctioneaza de catre organizator cu 200 euro";
  • art.15.2: "Se acorda diplome si cupe pentru pilotii clasati pe locurile I, II, III in clasamentele pe clase, in clasamentul Open si in cel pe echipe".

In cazul sportivilor licentiati, la verificarile administrative este obligatorie prezentarea Licentei pentru anul in curs!!!


De asemenea, sportivii nelicentiati sa fie atenti la modificarea adusa art.8.2: "Pentru concurentii amatori care concureaza pe masini fara roll-bar este obligatorie incheierea unei asigurari individuale. In cazul lipsei acesteia, concurentului nu ii va fi permisa inscrierea in competitie".

  • Juniorului Simone Tempestini, in jocul sau de-a pisica cu soarecii, ii scapa pana la urma Raul Badiu.
  • Fetele – surpriza placuta a etapei.

 Desfasurata tot sub organizarea CS Pro Drive Sibiu cea de-a doua etapa de CN de slalom paralel din calendarul FRAS a avut loc sambata 04.06.2011 pe pista din Sibiu, aflata sub noua administrare FunPark.

Pista s-a dovedit ca a fost perfecta chiar si pentru desfasurarea unor manse de lungime dubla.

Lista de inscriere se completeaza cu 20 de piloti licentiati din care 6 sunt juniori cu varsta  pana la 18 ani (tanarul de doar 16 ani si 9 luni Simone Tempestini, datorita prestatiei din anul anterior a “avansat” la clasa de 1600 cmc seniori) si 4 piloti nelicentiati.

 

La clasa 1400 cmc juniori pe lista de start se inscriu 5 piloti, Radu David fiind al doilea junior (alaturi de Simone Tempestini ocupant fara drept de apel al locului I) care se implica in  lupta pentru un loc pe podium la Open. Apare si un nou nume: tanarul de 16 ani Eduard Rogozan pe un frumos Opel Corsa bine pregatit.

Lupta la aceasta clasa se da intre Radu David si Danut Budai.Pentru locul trei, neasteptat, se lupta Eduard Rogozan si Ioana Luca. Chiar daca avea timpi mai buni dupa prima runda, Edy nu rezista psihic si pierde finala mica in fata Ioanei, astfel ca rezulta urmatorul clasament:

 

- locul   I Radu David

- locul  II Danut Budai

- locul III Ioana Luca

 

La clasa pana la 1400 cmc cu 4 piloti inscrisi la start, domnisoara Irninis Radulescu Miricioiu a dominat lupta, concurand pe Renault-ul Clio a lui Radu David, clasamentul fiind:

 

- locul   I Irninis Radulescu Miricioiu

- locul  II Florin Bunea

- locul III Razvan Fogoros

 

Clasa pana la 1600 cmc seniori are inscrisi doar 4 piloti dar cu doua piese grele: Simone Tempestini si Raul Badiu. Cu toate ca avansul in runda I a juniorului Simone a fost constant si consistent in finala cu Raul acesta  urca un mal si pierde neasteptat, clasamentul avand urmatoarea configuratie:

 

- locul   I Raul Badiu

- locul  II Simone Tempestini

- locul III Drinea Daniel

 

Clasa pana la 2000 cmc  a fost si de data aceasta cea mai numeroasa cu 7 piloti la start.

Clasamentul final rezultat este:

 

- locul   I Horatiu Baghiu

- locul  II Dan Niristeanu

- locul III Zoltan Okanyi

 

Clasamentul Open ii regaseste pe locurile I si III pe juniorii Simone Tempestini si Radu David, intre ei strecurandu-se seniorul Raul Badiu.

 

Clasament Open:

 

1    727 Tempestini Simone                      03:27,148       20

2     747 Badiu Raul                                  03:33,732       17

3     714 David Radu                                 03:35,503       15

4     723 Baghiu Horatiu                            03:36,987       13

5     423 Tirnovean Octavian                     03:40,878       12

6     777 Gavril Eduard                              03:41,007       11

7     713 Niristeanu Dan                            03:41,026       10

8     797 Okanyi Zoltan                             03:41,444        9

9     795 Budai Danut                                03:42,813        8

10    770 Cozma Calin                                03:44,677        7

11    755 Dirinea Daniel Ion                       03:48,389        6

12    739 Tatar Radu                                   03:49,230        5

13    741 Miricioiu Irninis                           03:57,897        4

14    720 Bunea Florin                                03:58,078        3

15    719 Rogoz Bogdan                             04:03,317        2

16    769 Fogoros Razvan Ioan                   04:04,871        1

17    740 Gligor Bogdan                             04:06,023        0

18    722 Domocos Ioan                             04:12,322        0

19    726 Rogozan Eduard                                04:19,437 0

20    725 Luca Ioana Maria                        04:25,654        0

 

Echipa PRO DRIVE & Primaria SIBIU 88.5 PUNCTE

Nr.    Nr.   Nume                                                Masina                         Cilindree      Puncte

crt.  conc.

1 795   Budai Danut                                      Ford Ka                          1398           37.5

2 713   Niristeanu Dan                                  VW Scirocco                  1984            27

3 423   Tirnovean Octavian                           Opel Kadett E                 1389            24

4 740   Gligor Bogdan                                   Opel Kadett                    1400             0

 

Clasament nelicentiati:

- locul   I Ilie Emil Bratu

- locul  II Lucian Tarziu

- locul III Stefan Laurean Borda

 

In pauza dintre manse Alin Troanca ne delecteaza cu o demonstratie pe quad iar Sebastian Barbu pe un Audi 80 ia in dreapta mai multi invitati.

 Multumim sponsorilor etapei: JIFA si RUNE pentru premiile oferite iar CCA-Auto care a avut ceva de lucru la depanare la aceasta etapa.