Campionatul National de Slalom Paralel

Parteneri CNSPR

Feed

 

Calendar 2022

Data Locatie Organizator
14.05 Sibiu Badiu Racing
11.06 Sibiu Pro Drive Sibiu
02.07 Sura Mare CSA Motorsport
23.07 Sura Mare CSA Motorsport
20.08 Sura Mare CSA Motorsport
24.09 Sibiu  

 

We have 10 guests and no members online

Stiri 2011

RaduPentru ca mai erau doar trei saptamani pana la cea de-a doua etapa de Campionat National de Slalom Paralel de pe 04.06.2011 din cadrul FRAS o serie de tineri piloti s-au gandit sa organizeze un antrenament de casa. Pe post de mobilizator s-a pus la dispozitie mai vechea noastra cunostinta Nelu Rogoz, ramas (temporar) fara masina de concurs, pe cea avuta cedand-o fiului sau Bogdan.

Fun Park a pus la dispozitie pista proaspat amenajata si cisterna/stropitoare, iar o salvare de la San Medical era instalata pe platoul obisnuit.

Sambata dimineata, pe o vreme minunata, de la eveniment nu putea sa lipseasca nici “divizia foto de la RallyMax” in frunte cu Rares Fetean, vechi si fideli sustinatori ai Slalomului Paralel.

Astfel ca “de la juniori cu cas la gura pana la veterani cu barba sura” lista se completeaza dupa cum urmeaza:

  • Ioana Luca
  • Bogdan Rogoz cu Toader Alina - fica pilotului CNR Cristi Toader.
  • Radu David cu Edi Rogozan
  • Danut Budai venit cu familia tocmai de la Hunedoara
  • Raul Badiu
  • Tarziu Lucian
  • Molea Florin
  • Toader Simion
  • Ciocoiu Gabriel
  • Stoia Silviu
  • Bunea Florin cu Tanase Sandu
  • Paul Silaghi
  • Calin Bucur
  • Dan Niristeanu

Nelu Rogoz se instaleaza ca starter si mansele se deruleaza rapid si ordonat, intrerupte doar, din cand in cand , de cisterna /stropitoare. Lui Calin Bucur ii cedeaza din prima mansa ambreiajul, Radu David este suparat ca a sifonat usor spoilerul frumosului sau Renault Clio iar Sandu Tanase afla ca nu este atat de usor sa revi dupa  o intrerupere de mai multi ani. Printre cei prezenti la fata locului retinem si pe Bogdan Nastase si Sorin Itu.

Totul merge ca pe roate pana spre final cand se inregistreaza cea mai grava “accidentare”: Nelu Rogoz, deficitar la mersul inapoi pe picioare, se impiedica si se lungeste cat e de lung pe spate pe linia de start, trebuind sa fie inlocuit de la start de prietenul sau Cristi Toader.

Galeria foto o puteti vedea pe www.RallyMax.ro

 

Daca perspectivele de debut ale campionatului pe 2011se intrevedeau usor sub semnul intrebarii, gestul rauvoitor/inconstient de incediere a podului cu nici o luna  inainte de debutul primei etape a creat si mai multe semne de intrebare. A fost insa momentul in care noul administrator al pistei a luat problema in mana si cu elanul tineretii care il caracterizeaza, sub deviza “Fun Park” sprijinita de Primaria Municipiului Sibiu prin Casa de Cultura, a reconstruit podul, a refacut pista si imprejurimile ramase in paragina,  reinstalat containerul/cabina de cronometraj si a ecologizat zona.

Deabea in aceste conditii organizatorul oficial al etapei, C.S.Pro Drive Sibiu, a putut declara desfasurabila prima etapa.

Lipsa ploii din ultimele zile a ajutat la uscarea pistei, asa ca sambata 30.04.2011 dimineata parcul de service s-a umplut treptat. Soarele a pus serios la lucru cisterna prezenta pe toata perioada desfasurarii competitiei.

Chiar daca pilotii CNR nu au putut participa efectiv deoarece aveau toti masinile pregatite ptr. etapa de asfalt de saptamana viitoare de la Tg. Mures, pe post de spectatori i-am regasit pe Bogdan Nastase, pe Vali Porcisteanu insotit de o grupa numeroasa se suporteri iar de la Napoca Rally Academy pe Marco Tempestini si Danny Ungur cu toata echipa de service pregatita sa intervina pentru Simone Tempestini, care debuta la clasa de 1600 cmc seniori pe bomba Citroen C2R2Max  pe care alearga in CNR Vlad Cosma. Adversarul lui Simone de anul trecut Octavian Tirnovean, preocupat in primul rand de prezenta in CNR, se prezinta la start cu vechea Corsa de 1400 cmc care a fost doar usor revizuita dupa ultima etapa de anul trecut.

Dupa cum prevesteam anterior juniorul Daniel Budai urma sa-si gaseasca un adversar pe masura in persoana juniorului Radu David care urma sa-si inaugureze noul Renault Clio de 1400 cmc, Radu permitandu-si chiar luxul sa imprumute masina  de concurs si frumoasei domnisoare senioare Radulescu Miricioiu Irninis, care isi face cu aceasta ocazie debutul in acest campionat.

Raul Badiu, proaspat revenit de la etapa de coasta de vineri incheiata prematur, insotit de familie si prieteni, este si el pus pe fapte mari.

Pe lista de inscriere regasim 26 de piloti licentiati si 3 nelicentiati, dupa mult timp constituindu-se si clasa de 1400 cmc seniori.

Pentru prima data o mansa s-a desfasoara pe lungimea de 4,5 km adica dubla fata de pana acum. Debutul primei manse este mai greoi, atat oficialii cat si pilotii avand nevoie, din mers, de cateva momente de acomodare. Apoi activitatea intra in normal si pana la urma etapa nu se prelungeste cu mult, dar ofera celor doritori o adevarata etapa de rally sprint.

 

Mansa I-a de concurs il regaseste pe juniorul Radu David (doar) pe locul 4 la general, dar se intrevede dominatia pe care acesta vrea sa o impuna la juniori dar si la Open. Cu doar 4 piloti inscrisi la clasa, lupta se da intre el si Daniel Budai.

La final rezultatele sunt:

- locul   I ......Radu David, dar (poate si neasteptat) si locul II la Open !!

- locul  II.......Daniel Budai

- locul III.......Bogdan Rogoz

 

Clasa de pana la 1400 cmc seniori se constituie, din nou, dupa mult timp si are la start doar 3 concurenti. Clasificarea este urmatoarea:

 

- locul   I...........Bogdan Gligor un tanar pilot debutant cu real talent

- locul  II...........Bunea Florin

- locul III...........Radulescu Miricioiu Irninis

 

Clasa de 1600 cmc, chiar daca a avut la start doar 5 piloti inscrisi, primii trei protagonisti ocupand pozitii in top 5 la Open.

Simone Tempestini se dovedeste imbatabil pe puternicul C2R2 Max si reuseste sa scada timpul de la o mansa la alta de la 03:36,589 la 03:23,014 cu un avantaj final de aproape 10 secunde fata de cel de-al 2 lea clasat la Open.

Primele trei locuri la clasa se ocupa dupa cum urmeaza:

 

- locul   I...........Simone Tempestini, dar si locul I la Open

- locul  II...........Raul Badiu, si locul III la Open

- locul III...........Octavian Tirnovean care cu Corsa lui de 1400 cmc reuseste sa ocupe un neasteptat loc 5 la Open

 

Clasa pana la 2000 cmc are cel mai mare numar de  piloti inscrisi, 13 in total.

Daca la inceput Mihai Plesa participa la lupta ptr. ocuparea unui loc pe podium la Open, incet incet acesta este impins in spate de mai tinerii lupi.

Si Calin Bucur are o evolutie buna in primele trei runde dupa care sparge baia de ulei in cea de-a 4-a mansa si cedeaza fara lupta locul in prima semifinala, in favoarea lui Dan Niristeanu, ocupant al locului III dupa runda I.

Edy Gavril, ocupant al celui de-al 4-lea loc dupa prima runda, are o singura mansa buna cu care ocupa locul 8 la Open, dar in cea de-a doua semifinala “isi prinde mintea cu Mihai Plesa” pe care doreste sa-l invinga si rupe o planetara astfel ca pana la urma departajarea lui in raport cu Calin Bucur se face in baza timpilor obtinuti in runda I.

Locurile ocupate la final sunt:

 

- locul   I............Mihai Plesa

- locul  II............Dan Niristeanu

- locul III............Calin Bucur

 

(Foto: Rares Fetean / www.rallymax.ro )

La clasa peste 2000 cmc (neconstituita) se inscrie doar pilotul CNR Crist Toader care ocupa insa un modest loc 12 la Open.

 

Clasament pe echipe:

Locul I...........Echipa PRO DRIVE & Primaria SIBIU 88,5  PUNCTE

Nr.     Nr.    Nume                                                   Masina                            Cilindree        Puncte

crt.   conc.

1 795   Budai Danut                                          Ford Ka                              1396             37.5

2 423   Tirnovean Octavian                                Opel Corsa                         1389              27

3 713   Niristeanu Dan                                       VW Scirocco                       1982              24

4 740   Gligor Bogdan                                       Opel Kadett                         1400             (15)      

5 799  Prie Cristian                                          Seat Ibiza                             1984              (6)

 

Clasamentul Open:

Poz N. Nume Timp bun

1      727 Tempestini Simone                                                   03:23,014

2      714 David Radu                                                          03:32,730

3      747 Badiu Raul                                                              03:33,164

4      708 Plesa Mihai Daniel                                                    03:36,403

5      423 Tirnovean Octavian                                                  03:37,416

6      735 Bucur Calin                                                             03:37,694

7      795 Budai Danut                                                            03:39,760

8      777 Gavril Eduard                                              -           03:40,597

9      451 Chiss Daniel Lucian                                                  03:41,272

10     713 Niristeanu Dan                                                      03:41,990

11     788 Beloiu Bogdan Andrei                                               03:45,401

12      44 Toader Cristian                                                     03:46,077

13     789 Albut Dan                                                               03:47,144

14     797 Okanyi Zoltan                                                         03:50,342

15     737 Silaghi Paul Cristian                                                  03:52,873

16     719 Rogoz Bogdan                                                        03:53,362

17     739 Tatar Radu                                                              03:55,632

18     799 Prie Cristian                                                            03:56,303

19     731 Molea Florin                                                           03:57,463

20     721 Tudor Simion                                                          03:58,027

21     740 Gligor Bogdan                                                        04:03,204

22     -714 Miricioiu Irninis                                                        04:08,036

23     720 Bunea Florin                                                           04:08,178

24     717 Belecciu Georgian Daniel                                           04:12,764

25     725 Luca Ioana                                                              04:46,338

26     770 Cozma Calin

 

Concluzii dupa prima etapa de CNSPR din 2011:

-          Ne bucura rezultatele mai mult decat promitatoate ale tinerei generatii, slalomul paralel dovedindu-se a fi o adevarata pepiniera de tinere talente care acum isi confirma cu brio previziunile.

-          Salutam existenta celor doua frumoase prezente feminine, junioarea Ioana si senioarea Irninis, care intr-unul din putinele sporturi in care sexul feminin se confrunta direct si de la egal la egal cu cel masculin, aduc o frumoasa pata de culoare.

-          Marea si unita familie a slalomului paralel a functionat inca o data dupa deviza: toti pentru unul si unul pentru toti. Sprijinul si participarea parintilor pe toata durata desfasurarii competitiei a fost unul care a incalzit inimile tuturor.Maturitatea tinerilor lupi care au stiut sa nu dea nici un “rateu” cu toate ca s-au luptat la varf demonstreaza ca au inteles lectia mult mai bina decat multi seniori.

 

 

Barfe si comentarii

De notat implicarea ,de data aceasta, doar in organizare a pilotului de la Pro Drive Sibiu, Dan Grunca ajutat de sotia sa Teodora !!!

Pilotul Cristi Prie s-a vazut constrans sa amane pentru alta data cea de-a doua infrangere care si-a dorit sa i-o aplice veteranului Niri (sau poate i s-a facut mila sa nu-i strice bucuria proaspatul bunic, divulgat de „rautaciosul” Dan Grunca cu ocazia urcarii pe podium a veteranului pilot).

Remarcam manevra de-a dreptul hazliu/periculoasa executat de un pilot venit de la o alta / fosta ramura auto, autocross show, care ramas cu vechile reflexe s-a inscris intr-o manevra de urmarire/tentativa de depasire neasteptata. Norocul a fost ca a scapat intact ceasul de cronometraj !!

 

Organizatorii.

8 aprilie 2011 ora 22:13

- Se incheie Superspeciala din cadrul primei etape de CNR – Brasov 2011.

Trei juniori cu varste cuprinse intre 16 ani si 4 luni si doi ceva peste 18 ani pe Dacii Logan, incheie si ei superspeciala:
- Simone Tempestini 00:01:54.2

- Octavian Tarnovean 00:01:54.6 si

- Florin Tincescu 00:01:58.1 (a ratat un viraj cu frana de mana).

Doar Bogdan Nastase cu 00:01:51.6 si Viorel Ivan cu 00:01:53.3 sunt in fata primilor doi juniori.
Greul incepe abea maine !!

 

9 aprilie 2011 ora 11:22
Primii timpi culesi la fata locului, dupa Paraul Rece :
Octavian Tarnovean cu 9:35,1.....al 4-lea timp
Florinel Tincescu cu 9:56,..........al 8-lea timp
Simone Tempestini cu 11:20,7, a avut o usoara iesire in decor, dupa care a continuat.

Cupa Dacia Logan
PS 2:
-Viorel IVAN Dacia Logan 00:09:11.9
-Bogdan NASTASE Dacia Logan 00:09:34.4
-Octavian TIRNOVEAN Dacia Logan 00:09:35.1

 

PS 3 Rasnov
Cel mai bun timp dintre juniori:
-Simone Tempestini .......locul III... cu 6:01...al 3-lea timp
-Octavian Tarnovean.......locul VI ...cu 6:07...al 6-lea timp
-Florin Tincescu.............locul VIII..cu 6:11...al 8-lea timp

 

PS 4:

Cei trei juniori incheie cu succes prima proba maraton, Babarunca de 27,8 km

Dupa Viorel Ivan cu timpul de 17:50.9 si Bogdan Nastase cu timpul de 18:20.5:
-locul III Octavian Tarnovean..18:26
-locul 6 Simone Tempestini.....18:32
-locul 9 Florin Tincescu..........19:18

 

Clasament partial dupa 4 probe:
-Locul I Viorel Ivan...............34:45
-Locul II Bogdan Nastase........35:42
-Locul III Popa Spartacus........35:59
-Locul 4..Octavian Tarnovean..36:03
..................................................
-Locul 7 Florin Tincescu..........37:24
.................................................
-Locul 9 Simone Tempestini.....37:48

 

ora 16;28
S-a incheiat si PS 5 Cheia:
- Octavian Tarnovean pe locul 30 la general si 4 la clasa cu timpul de 18:48, la 3 secunde dupa Popa Spartacus cu timpul de 18:49, ocupant al locului III la Logan.
- Florin Tincescu pe locul 34 la general si 6 la clasa cu timpul de 19:14.
- Simone Tempestini a fost lovit de ghinion, face o pana si ocupa momentan doar locul 11 la Logan cu 25:51.

 

9 aprilie 2011 ora 17:35
Viorel Ivan a abandonat.
O lupta dura se da pentru locurile 2-3 intre Popa Spartacus si Octavian Tarnovean, doar 3 secunde despartindu-i (pe Cheia, pe 27,8 km, Octavian a recuperat doar 1 secunda).
Pe locul 5 la general provizoriu, la Cupa Logan, este Florin Tincescu.

 

9 aprilie 2011 ora 18:50
Pe PS 6 Paraul Rece II:
- Octavian Tarnovean..........8:58
- Popa Spartacus................9:06
- Dragan Adrian.................9:07
Cu acest timp Octavian Tarnovean ocupa momentan locul II la Cupa Logan si are un avans de 4-5 secunde fata de Popa Spartacus inaintea ultimei probe speciale.

 

Da, toti cei trei „juniori veniti de la slalom paralel” au fost implicati in lupta la varf (chiar daca unii doar la inceput, ghinionul neocolindu-i).
Cel mai tanar dintre ei, Simone Tempestini, are doar 16 ani si 8 luni, dovedind un deosebit talent si maturitate pentru aceasta varsta (are doar un an si ceva de la debutul la curse, cu un potential fantastic in urmatorii doi ani). Ceilalti doi, Octavian si Florin de abea au depasit varsta de 18 ani.
Finalul in cadrul Cupei Dacia a fost deosebit pentru toti trei, iar lupta ramane deschisa in continuare:

2 423 Tirnovean Octavian/Pavel Traian Dacia Logan 9 01:09:17,0 01:09:17,0 00:15,3 18
.............................................
7 443 Tincescu Florin/Hatigan Danut Dacia Logan... .9 01:13:29,6 01:13:29,6 04:27,9 6
.............................................
10 419 Tempestini Simone/Baggio Lucio Dacia Logan 9 01:18:38,5 01:18:38,5 09:36,8 1

Faptul ca nici unul nu a abandonat cat si locurile rezonabile ocupate in clasamentul general FIA (18;24;27 din peste 50 de concurenti inscrisi) vorbeste de la sine !!

TUTUROR SINCERE FELICITARI DIN PARTEA NOASTRA !!!

 

Sa ne aducem aminte ca doar cu doi ani in urma toti se fereau sa acorde credit in CNR unor tineri de 14- 16 ani :
-„sunt prea necopti”
-„nu pot sa aiba experienta necesara”
-„nu pot fi seriosi”
Este meritul celor care au crezut in ei (parinti, organizatori/cluburi care au contribuit la selectia lor si nu in ultimul rand FRAS), toti niste mini Bela Karolly care, precum acesta, s-au incapatanat sa creada in „copii”.

Ne aducem aminte cum, numai cu un an in urma, la un post local de televiziune, cu ocazia inceperii primei etape de CNSPR pe 2010, Marco Tempestin declara plin de mandrie:
-„l-am adus pe fiul meu Simone in Romania pentru ca in Italia nu se organizeaza asa ceva”

 

Si asta este numai prima transa........in spate asteapta si altii plini de nerabdare...!!

Marco, asigurind asistenta tehnica pentru toti cei trei, a prelut primul lot si ii duce acum mai departe........viva Italia-Romania !!

danut 364

Felicitari celor trei juniori pentru locurile obtinute.Si in special lui Octavian pentru rezultatul deosebit.Sper sa ne vedem la slalom paralel la sfarsitul lunii!

Ccarmen

Felicitari juniorilor! O prima cursa foarte buna pt ei.

Jozsal

Octy, jos palaria !

Campionatul National de Slalom Paralel al Romaniei debuteaza in date de 30 aprilie 2011 pe poligonul auto din cartierul Strand.

Cursele de slalom paralel din campionatul 2011 in numar de 6 etape vor avea loc la Sibiu in perioada 30 aprilie -  22 octombrie. Organizatorii isi propun o crestere a calitati curselor organizate in orasul nostru. Poligonul auto din Strand va functia incepand din acest sub numele de Funpark, fapt care implica o schimbare la nivel de management a locatiei. Sibiul este un punct important in lumea sporturilor cu motor atat din punct de vedere al evenimentelor cat si al iubitorilor acestui sport. Funpark va functiona sub un concept nou, modern care doreste sa ofere conditii optime atat pentru participanti cat si pentru spectatori. 30 aprilie marcheaza prima etapa a Campionatului National de Slalom Paralel al Romaniei, dar si primul eveniment organizata sub egida Funpark. Pro Drive Sibiu si Funpark anunta prezenta unor piloti cu renume in lumea automobilistica din Romania precum si participarea unor concurenti de peste hotare. Citroen C2R2, Peugeot 206, Audi 80, Golf II, Opel Kadett, etc sunt doar cateva modele care se vor prezenta la start.

Evenimentul auto din 30 aprilie 2011 este organizat cu sprijinul Primariei Sibiu prin Casa de Cultura a Municipiului, Schuster&Co

Chiar daca mai este mai mult de o luna pana la prima etapa de CNSPR  (30. aprilie 2011), incercam sa va aducem la cunostinta cateva noutati.

Sa incepem cu juniorii.

Iata ce aflam despre Simone Tempestini de la antrenorul sau Danny Ungur:

Simone a efectuat  in ultima perioada un tur de forta la conditia fizica. Joaca si mult baschet si ii este dor de Romania si de cursele de aici.

A urmat un curs de pilotaj cu Alexandro Fiorio si Alex Bruschetta care au fost deosebit de impresionati de nivelul la care piloteaza Simone. Avand in vedere si nivelul adversarilor lui, cei doi felicita Romania pentru ce se organizeaza aici !!

Masina pe care va concura anul acesta va fi un Citroen C2, in cadrul clasei de 1600 cmc seniori.

Daniel Budai va participa si in 2011 pa acelasi Ford Ka, foarte bine pregatit inca din 2010. Vizeaza un loc cat mai bun pe podium.Va avea insa anul acesta un adversar pe masura in persoana “veteranului” junior Radu David, care “preda” vechiul sau Golf II Ioanei Luca, urmand sa concureze in 2011 pe un mult mai puternic Renault Clio de 1400 cmc (spera ca masina sa ajunga saptamana care urmeaza la sectia de competitie a lui Paul Andronic, care s-a oferit sa-i faca ultimele finisari dupa lucrarile din iarna).

La seniori Octavian Tarnovean va concura la clasa de 1600 cmc alaturi si de Raul Badiu. Cu toate sperantele avute, Raul se pare ca nu a reusit sa-si schimbe masina. Impreuna cu Simone, Dan Grunca si altii, acestia vor oferi o lupta crancena atat la clasa cat si in clasamentul general.

La clasa pana la 2000 cmc se anunta si alti participanti: Eduard Gavril vine cu un Opel GSI de 2000 cmc 16 v, iar Calin Bucur cu un Golf II de 2000cmc 16 v. Alaturi de Lorand Josza. Mihai Plesa , Dan Niristeanu si Calin Cosma acestia vor participa la o lupta  deosebit de spectaculoasa. Si Cristi Prie este hotarat sa realizeze un an mai fructuos, chiar daca nu si-a schimba materialul (masina).

Alin Troanca si-a schimbat ordinea de prioritati si va participa in 2011 in CNVC pe un Citroen Saxo (ex Alin Bunica ) si in masura in care nu-si vinde Opelul va incerca sa mai fie prezent si la slalom (chiar daca calendarul, din pacate, se suprapune la n-1 etape)

Nu stim inca nimic despre Tavi Popa,Florin Tincescu si Sebastian Barbu.

In masura in care aflam si alte informatii va vom tine la curent.

Copyright © 2014-2022 www.slalomparalel.rallymax.ro

Toate drepturile rezervate.