Campionatul National de Slalom Paralel

Parteneri CNSPR

Feed

 

Calendar 2023

Data Locatie Organizator
29.04 Sura Mare Badiu Racing
13.05 Sibiu  
01.07 Sibiu  
19.08 Sura Mare  
16.09 Sura Mare  
07.10 Sura Mare  

We have 3 guests and no members online

Etapa care a provocat destule rasturnari de situatie dar care a putut modifica doar partial rezultatul de la varf.

Posibila a se desfasura gratie sponsorului ROMSTAR, cea de-a V-a etapa si ultima din cadrul Campionatului National de Slalom Paralel editia 2014 a avut loc sambata 25.10.2014 sub organizarea A.C.S. Pro Drive Sibiu.

Pregatirea terenului s-a facut din timp iar  ploaia a efectuat tasarea. Doar codul galben de ploi din tara a starnit dubii cu privire la desfasurarea etapei. Daca vinerea dinaintea cursei a fost cu vant si soare, sambata dimineata a debutat cu cer inourat, vant si temperatura deosebit de scazuta.

La inscriere s-au prezentat 14 piloti iar conducerea cursei a hotarat sa lase la alegerea  acestora lungimea unei manse (2 sau 4 km). S-a votat de doua ori (inaintea recunoasterii traseului si dupa aceasta) si rezultatul a fost de 7 la 7 asa ca s-a lasat la alegerea Dirctorului Organizatoric Dan Grunca alegerea finala.Varianta aleasa de Dan Grunca a fost de 4 km si s-a a dovedit a fi pana la urma inteleapta intrucat terenul a rezistat pana la final, dar a costat pe unul dintre votantii acestei obtiuni pierderea titlului national.

La clasa juniorilor s-au inscris de aceasta data doar 5 piloti la start, ocupantul locului 3 de pana in acel moment, George Marcu, nemaifiind prezent la etapa pentru asi apara pozitia (a ales sa-si epuizeze resursele materiale din acest an prin participarea ca si copilot la Sibiu Rally Challange editia 2014, desfasurat cu doua saptamani inainte).

Astfel cea de-a treia treapta a podiumului anual a fost ocupata de tanarul pilot, de doar 12 ani, David Tarta care s-a prezentat, la fel ca si Marcu George, doar la trei din cele cinci etape din CNSP editia 2014.

Lupta pentru titlul de campion la clasa s-a dat intre componentul clubului ACS Pro Drive Sibiu, pilotul junior George Bunea, si elevul binecunoscutului pilot si instructor sportiv Daniel Ungur, pilotul junior Vlad Briscan. Inaintea ultimei etape de campionat George conducea cu 3 puncte in fata lui Vlad. Dupa runda I de concurs George Bunea avea un avans de aproape 3 secunde in fata lui Vlad. Starea terenului a facut ca timpii obtinuti de majoritatea pilotilor in runda II sa fie cu 3-8 secunde mai buni decat cei din runda I. Dar rupere unui suport de motor (in mansa semifinala din runda II) si reparatia improvizata de la masina lui George il impedica pe acesta sa poata obtine un timp mai bun in finala si astfel pierde titlul national pe “ultima 100 de metri”. Ironia face ca George sa fie unul din cei 7 piloti care au votat pentru efectuarea manselor duble !!!.

Clasamentul final al etapei este:

- Locul   I – Vlad Briscan

- Locul  II – George Bunea

- Locul III – Norbert Maior

In Clasamentul anual rezultatul (neomologat) este:

- Locul   I – Vlad Brisan

- Locul  II – George Bunea

- Locul III – David Tarta

Locul doi ocupat de juniorul de doar 16 ani George Bunea este cu atat mai valoros cu cat este obtinut pe un Renault Clio de 1400 cmc, inferioara  Daciei Logan de Cupa a lui Vlad Briscan, pusa la dispozitie de catre NRA.

Clasa II pana la 1600 cmc il readuce in prim plan pe pilotul Bogdan Rogoz, care are o prestatie deosebita si la Open. Insa prezenta a doar 4 piloti la startul clasei face ca Bogdan sa nu poata obtine mai mult de 17 in loc de 20 puncte pentru locul I si astfel Mihai Manuil, absent la aceasta etapa, devine castigatorul clasamentului anual al clasei.

Clasamentul final de etapa este:

- Locul   I – Bogdan Rogoz

- Locul  II – Peter Kelemen

- Locul III – Czabo Csongor

In Clasamentul anual rezultatul (neomologat) este:

- Locul   I – Mihai Manuil

- Locul  II – Daniel Dirinea

- Locul III – Bogdan Rogoz

La clasa de 2000 cmc lupta pentru titlul de castigator al clasei, cat si campion la Open s-a dat intre Mihai Plesa si Dan Albut. In finala mare Mihai Plesa castiga in fata lui Dan Albut iar in finala mica Paul Silaghi are castig de cauza in fata veteranului Dan Niresteanu, care se consoleaza cu locul III al podiumului in clasamentul anual.

- Locul   I – Mihai Plesa

- Locul  II – Dan Albu

- Locul III – Paul Silaghi

In Clasamentul anual rezultatul (neomologat) la clasa este:

- Locul   I – Mihai Plesa

- Locul  II – Dan Albut

- Locul III – Dan Niristeanu

In clasamentul Open Mihai Plesa reuseste cucerirea locului I la etapa astfel ca totalizeaza 65 de puncte, suficiente pentru cucerirea titlului de campion.

Clasamentul final de etapa la Open este:

- Locul   I – Mihai Plesa

- Locul  II – Bogdan Rogoz

- Locul III – Dan Albut

In Clasamentul anual rezultatul (neomologat) la Open este:

- Locul   I – Mihai Plesa

- Locul  II – Mihai Manuil

- Locul III – Dan Albut

Nu putem incheia acest an competitional fara a multumi inca o data celor care au facut posibil desfasurarea acestui campionat:

- Turbotehnics Cluj prin ramura sa sportiva TTH Motorsport

- Napoca Rally Academy

- Romstar SRL

- Depozit de Instalatii

- Adi Service

- San Med prin Gheorghe Marginean.

Copyright © 2014-2022 www.slalomparalel.rallymax.ro

Toate drepturile rezervate.