Campionatul National de Slalom Paralel

Parteneri CNSPR

Feed

 

Calendar 2022

Data Locatie Organizator
14.05 Sibiu Badiu Racing
11.06 Sibiu Pro Drive Sibiu
02.07 Sura Mare CSA Motorsport
23.07 Sura Mare CSA Motorsport
20.08 Sura Mare CSA Motorsport
24.09 Sibiu  

 

We have 13 guests and no members online

Stiri 2014

Posibil a se organiza in 2014 una pana la doua etape locale de viteza in coasta.

ACS Pro Drive Sibiu are in vedere organizarea pe 2014 a una pana la doua etape locale de viteza in coasta. Concursul destinat atat amatorilor cit si licentiatilor din diferitele ramuri ale automobilismului sportiv va avea ca singura masura de departajare cilindrea motoarelor.

Se are in vedere organizarea urmatoarelor grupe:

  1. clasa juniori (sportivi licentiati in diferitele ramuri ale sportului cu motor cu varsta pana la 18 ani) cu motoare cu cilindrea echivalenta de pana la 1600 cmc (insotiti obligatoriu in dreapta  de o persoana majora cu carnet de conducere)

Seniori:

  1. clasa cu cilindrea echivalenta pana la 1600 cmc
  2. clasa cu cilindrea echivalenta pana la 2000 cmc
  3. clasa cu cilindrea echivalenta pana la 3100 cmc
  4. clasa cu cilindrea echivalenta peste 3100 cmc

Nota: coeficientul de echivalenta turbo:

  1. la motoarele pe benzina.... 1,7
  2. la motoarele Diesel ……....1,5

Prima etape se are in calcul a se organiza incepand cu a doua parte a lunii iunie.

Cu aceasta ocazie se are in vedere si organizarea unui Clasamnent local al sportivului automobilist complet.

VA SUPUNEM ATENTIEI URMATORUL REGULAMENT DE FUNCTIONARE:

  1. Punctajul dupa care se intocmeste acest Regulament este cumulul de puncte din una pana la doua etape de viteza in coasta cu doua etape de Campionat National de Slalom Paralel.
  2. Se are in vedere intocmirea unui clasament anual pe sportiv.
  3. Punctele acordate sunt cele din CNSP.
  4. Un sportiv poate participa la cele doua sectiuni de concurs (coasta si slalom) cu  masini de clase diferite

Pentru a participa la acest clasament se instituie o taxa suplimentara de minim 100 RON, rezultatele finale fiind decernate/acordate la finele anului. 

 

Dezbaterile si parerile pe marginea propunerii de mai sus, va rugam sa le exprimati pe pagina de Facebook a ACS Pro Drive Sibiu.

Azi 01.05.2014 ora 14:30 am inspectat terenul. De doua zile in Sibiu (zona pista) a fost evitata de rafalelel de ploaie locale. Daca concursul se desfasura azi 01.05.2014 cateva averse  de ploaie ar fi fost binevenite (pentru evitarea prafului). In ultimele zile amurgurile au fost toate inourate, dar fara ploaie. Tinand cont de prognoza meteo din aceasta saptamana si de realitatea existenta pe tot cursul acestei saptamani, pe sambata 03.05.2014 se intrevede o zi foarte buna pentru concurs. Va asteptam bucurosi !!

Vineri 02.05.2014 ora 8:30.

Ieri, in jurul orei 16:30 terenul a fost “maturat” de o aversa locala de ploaie. Inspectia de la ora 19 nu a inregistrat balti. Azi vremea este inourata, dar foarte linistita (vant cu 5 km/h ...). Prognoza meteo nu este asa de ingrijoratoare !!

02.05.2014 ora 13:30.

De la ora 10 a aparut si soarele si o tine tot asa, pana acum.

 02.05.2014 ora 17:00

Aversele "obisnuite/zilnice" de la ora 16 nu au atins azi terenul (pana acuma), descarcandu-se pe Dealul Gusteritei.

 

Alte informatii de ultima ora: o serie de piloti cunoscuti si-au manifestat in ultima clipa dorinta de a participa la aceasta etapa: Mihia Plasa de la Pitesti, vicecampionul clasei 200 cmc in 2010, Lorand Josza, campionul la clasa si Open in 2010 si Octavian Tarnovean de la ACS Pro Drive Sibiu, pilot in CNRD.

1.1.  Clasa JUNIORI :

- Cu acordul notarial al parintilor sau tutorelui legal,

- Varsta: 12 ani pana la 18 ani.

- Autoturisme: cu motoare aspirate cu cilindrea echivalenta de maxim 1400 cmc si o punte motoare. Incepand cu sezonul competitional 2014 se include la aceasta clasa si Dacia Logan de Cupa

 1.1.1.     Conditii necesare:

·         Juniorul trebuie sa prezinte inaintea fiecarei etape un acord notarial de participare a acestuia, acord semnat de ambii parinti sau a tutorelui legal si este obligatorie absolvirea de catre junior a unei scoli de pilotaj agreata de catre FRAS sau sa fi fost practicant de Karting competitional.

6.4.Participarea in echipaj este permisa numai pentru masinile cu omologare valabila (CNR). In cazul juniorilor locul din dreapta poate fi ocupat doar de un instructor al unei scoli de pilotaj sau de o persoana special nominalizata de catre clubul al carui membru este juniorul. Atat pilotul cat si copilotul sunt obligati sa depuna o declaratie, inainte de start.

.           Participarea in echipaj este permisa numai pentru masinile cu omologare valabila de N, A sau H (CNR) In cazul juniorilor locul din dreapta poate fi ocupat doar de un instructor al unei scoli de pilotaj sau de o persoana special nominalizata de catre clubul al carui membru este juniorul).

14.2.2.4.Daca un concurent nu se prezinta intruna din semifinale (sau se declara abandonat), celalalt component al semifinalei este obligat sa efectueze mansa semifinala respectiva si sa primeasca un  timp de sosire (sub 15 minute) pentru a avea drepul sa intre in finala mare. Concurentul abandonat/retras va ocupa automat locul 4 la clasa respectiva. In cazul in care concurentul singular al mansei semifinale nu reuseste sa obtina un timp de sosire sub 15 minute, cealalta semifinala devine automat finala mare si clasarea celorlalti doi participanti de la runda II (care vor ocupa locurile 3 si 4) se va face in baza locurilor ocupate dupa runda I

.          Daca ambii componenti ai unei semifinale nu se prezinta la start (sau se declara abandonati), cealalta semifinala devine automat finala mare, iar clasarea concurentilor abandonati/ retrasi se va face in baza locurilor ocupate dupa runda I.

14.2.3   Finale

Se va constitui din castigatorii semifinalelor.

Locul 3 se va acorda castigatorului finalei mici disputata intre cei care au pierdut semifinalele.

In cazul in care nici un concurent nu trece linia de start in finala mare si/sau mica locurile unu si doi, respectiv trei si patru, se vor acorda in baza rezultatelor obtinute dupa incheierea rundei I.

In cazul in care nici un concurent nu trece linia de sosire in finala mare si/sau mica locurile unu si doi respectiv trei si patru se vor acorda in baza rezultatelor obtinute dupa runda I.

Prevederile de la 14.2.2.4  si 14.2.2.5 se au in vedera la Finale.

20.2 Se instituie o Cupa a Scolilor de Pilotaj, a carui regulament este prezentat in Reg. Gen. CNSP ed. 2014.

 

 

Regulamentul Cupei Scolilor de Pilotaj editia 2014 vezi Regulamentul General editia 2014

 

Dupa ce prima data de desfasurare a fost amanare cu o saptamana din motive organizatorice, prima etapa de Campionat National de Slalom Paralel va lua startul sambata 03.05.2014.

Organizata de ACS Pro Drive Sibiu, sub conducerea vechii noastre cunostinte, Directorul Organizatoric Dan Grunca, etapa este sustinuta/sponsorizata tot de catre un membru al clubului Pro Drive Sibiu, prin firma DACARTO – Depozit de Instalatii.

Anul 2014 aduce o serie de noutati in privinta desfasurarii campionatului:

- Introducerea in cadrul clasei juniori a autoturismului de competitie Dacia Logan de Cupa

- Instituirea unei Cupe a Scolilor de Pilotaj.

- Incurajarea/implicarea unor tineri fani/suporteri prin oferirea locului de copilot in cadrul competitiei.

Clasa juniorilor, renoita dupa retragerea “senatorilor” Radu David, Danut Budai si Bogdan Rogoz se va completa si cu o tanara surpriza, adusa de la Cluj de catre Danny Ungur, care alaturi de David Tarta si George Bunea vor asigura lupta pentru podium. Mentionam ca tanarul junior, de doar 12 ani, David Tarta, se prezinta la aceasta etapa dupa o serie de alte concursuri, dintre care cel mai important l-am putea prezenta ca fiind etapa de Campionat Central European de Rallycross din Ungaria unde a ocupat locul II in cadrul clasei juniori pana la 18 ani.

Alaturi de tanarul senior Bogdan Rogoz, care va lua startul in cadrul clasei 1600 cmc, nu va mai putea sa stea la aceasta etapa, ca de obicei, tatal sau Nelu Rogoz (constrans de o deplasare urgenta in strainatate), rolul acestuia fiind “delegat” pilotului VTM Alin Troanca.

Trei tineri: Segiu Stan, Ionut Lazar si Gabi Gaina vor debuta ca si copiloti alaturi de pilotii Paul Silaghi, Dan Niristeanu si Bogdan Rogoz. Le uram succes !!

 Va vom tine la curent cu orice alte noutati care pot aparea in aceste zile.

 30.04.2014

 

Surpriza anuntata/adusa de Danny Ungur este tanarul pilot junior, de nici 16 ani, Vlad Briscan, participant deja la o serie de concursuri automobilistice locale/regionale.

 



Copyright © 2014-2022 www.slalomparalel.rallymax.ro

Toate drepturile rezervate.