Cronici 2009
Vremea rea din ultimele zile a creat emotii tuturor. Dar in Sibiu ploaia si zapada nu au fost decat trecatoare si au influientat mai putin starea pistei. Noaptea de vineri spre sambata dinaintea cursei a fost linistita iar pe la amiaza am vazut chiar si un pic de soare.
Dimineatea, la inscriere, avem bucuria sa vedem in parcul de service echipa NRT Cluj in frunte cu Marco si Simone Tempestini si Denny Ungur alaturi de Vali Porcisteanu, Alina Bunica, Victor Dimitriu si Alex Filip.Dar dupa inscriere, apar si surprizele. Masina lui Vali il tradeaza surprinzator (se defecteaza cutia de viteze) astfel ca dispare sansa unei dispute darze intre cei doi si ocazia de a o vedea “la lucru” pe Alina Bunica pe o “integrala”. Dar apare si un gest de mare sportivitate: Victor Dimitru se ofera sa imprumute masina lui de curse, Mitsubishi Evo 9 lui Vali, chiar daca aceasta avea sa-l coste locul doi la clasa 4 si in Clasamentul Open.
Sensul de strabatere a traseului a fost tot “invers” fata de cel cunoscut pana inainte de penultima etapa. Nu am scapat ocazia de a il intreba pe Marco Tempestini ce parere are despre noul sens si iata ce ne-a raspuns: “pe mine nu ma deranjeaza si fac fata fara probleme dar in noua varianta apar o serie de viraje care “se inchid la iesire”.
La start s-au inscris 25 de concurenti.
Mansele au debutat cu juniorii unde, chiar daca rezultatele anuale erau deja transate in favoarea lui Octavian Tarnovean, orgoliul tanarului campionului en titre a dus la o disputa acerba intre el si Florin Tincescu fapt remarcat in Clasamentul Open unde cei doi se claseaza imediat inaintea lui Alex Filip pe Dacia Logan. Tot la aceasta clasa alte doua surprize: la prima manse de concurs masina lui Radu David nu mai vrea sa porneasca (senzor Hall din delco defect), dar si clasarea, la finele ei, a lui Simone Tempestini pe locul 10 in acelasi clasament. Mansa a doua de concurs avea sa-l faca pe Simone pereche cu veteranul Dan Niristeanu pe care ar fi reusit sa-l invinga daca, chiar inainte de finis, la sicana, nu ar fi rupt planetara. Din pacate NRT nu a avut la dispozitie piesa necesara, astfel ca am mai fost privati de o disputa si un spectacol interesant.Dupa mansele de calificare la juniori conducea Florinel cu mai putin de doua zecimi in fata lui Octavian. “Trebuie sa mai scot de undeva inca doua secunde” se agita Octavian, acesta reusind sa scada la 1:58, si in finala sa mai scada cu alte 2 secunde, el castigand finala cu Florinel si propulsandu-se astfel si in clasamentul general pe locul 5 (timp 01:56,408) dupa trei integrale si vicecampionul 2009 de la Rallysprint Lorand Jozsa. Incepand cu mansa a doua de concurs a pornit si masina lui Radu David astfel ca acesta reuseste sa-si adjudece locul III. La start au fost, de data aceasta la juniori, doar cei patru anterior mentionati iar clasamentul are urmatoarea ordine:
- locul I.........Octavian Tarnovean
- locul II.........Florin Tincescu
- locul III.........Radu David
Nota bene: ultimul clasat la juniori ocupa locul 10 in Clasamentul Open !!
Urmatoarea clasa constituita, cea de pana la 1600cmc, cu 5 concurenti la start, l-a adus in frunte pe Alex Filip care ocupa si locul 7 in Clasamentul Open. In finala cu Dan Grunca acesta din urma a incercat sa faca tot ce este posibil de a sa apropia de Filip dar “a sarit calul” lovind de doua ori malul si o data sicana astfel ca pierde min 15 secunde.La final a rezultat urmatorul clasament:
- locul I...........Alex Filip
- locul II...........Dan Gruca
- locul III...........Georgian Belecciu
La clasa pana la 2000 cmc, cu 6 concurenti la start, era de urmarit Lorand Jozsa dar si o mai veche rivalitate dintre Iacob Popa si Dan Niristeanu pe care Iacob a transat-o scurt in favoarea lui Niri abordand in forta un mal, stramband directia si retragandu-se prematur. Lori are, pe toata perioada concursului, un parcurs de exceptie.Cu timpul de 01:55,153, din finala cu Dan Niristeanu, el castiga si locul 4 in Clasamentul Open iar configuratia clasamentului este urmatoarea:
- locul I.........Lorand Jozsa
- locul II........Dan Niristeanu
- locul III........Horatiu Baghiu
Clasa peste 2000cmc a fost urmarita cu sufletul la gura de toti cei prezenti pe pista.Prin defectarea masinii lui, Vali a reusit sa se apropie cu masina lui Victor Dimitru doar in mansa a treia la 12 miimi de secunde de Tempesta (pe Subaru N12). Marco a oferit un adevarat spectacol, aplaudat la scena deschisa de toti cei prezenti. Iar la final acesta a oferit un cadou de exceptie juniorilor Octy, Radu si Simone participanti la concurs: cate o mansa pe locul din dreapta, dar cu sicana dinainte de pod inlaturata. Sariturile peste pod au starnit deliciul fotografilor si al spectatorilor. Clasamentul este:
- locul I............Marco Tempestini............timp 01:46,089
- locul II...........Vali Porcisteanu........................01:47,357
- locul III...........Victor Dimitriu.........................01:50,443
Clasamentul Open este urmatorul:
1. Tempestini Marco (Subaru N12) 01:46.086 - licentiati clasa 42. Porcisteanu Valentin (Mitsubishi Lancer Evo IX) 01:47.357 - licentiati clasa 4
3. Dimitriu Victor (Mitsubishi Lancer Evo IX) 01:50.443 - licentiati clasa 4
4. Lorand Jozsa (VW Golf 2) 01:55.153 - licentiati clasa 3
5. Tirnovean Octavian (Opel Corsa B) 01:56.408 - juniori
6. Tincescu Florin (Dacia Nova) 01:58.472 - juniori
7. Filip Alex (Dacia Logan) 01:59.194 - licentiati clasa 2
8. Niristeanu Dan (VW Scirocco) 02:01.808 - licentiati clasa 3
9. Greavu Ioan Paul Mario (Peugeot 106 XR) 02:02.244 - nelicentiati clasa 1
10. David Radu (VW Golf 2) 02:02.534 - juniori
11. Moldovan Traian (VW Golf 1) 02:03.924 - nelicentiati clasa 2
12. Grunca Dan (VW Golf 2) 02:04.201 - licentiati clasa 2
13. Cosma Silviu (Opel Kadett) 02:04.723 - nelicentiati clasa 3
14. Szabo Istvan (Ford Sierra) 02:05.288 - nelicentiati clasa 3
15. Istrate Radu (Mazda 626) 02:06.105 - nelicentiati clasa 3
16. Baghiu Horatiu (Opel Kadett) 02:06.674 - licentiati clasa 3
17. Iacob Popa (Opel Astra) 02:06.763 - licentiati clasa 3
18. Belecciu Georgian Daniel (Dacia Nova) 02:07.396 - licentiati clasa 2
19. Ocnarescu Stefan (Skoda Octavia) 02:09.111 - licentiati clasa 3
20. Moldovan Ovidiu Bogdan (Skoda Felicia) 02:09.163 - licentiati clasa 2
21. Tempestini Simone (Peugeot 205) 02:09.959 - juniori
22. Dinescu Radu Alexandru (Dacia Logan) 02:09.981 - licentiati clasa 2
23. Dragoiu Dan (VW Golf) 02:10.782 - nelicentiati clasa 1
24. Baciu Razvan (Renault Clio) 02:15.050 - nelicentiati clasa 1
25. Cosman Dan (Skoda Octavia) 02:18.075 - licentiati clasa 3
Pista de concurs a fost inchiriata contra cost de la Clubul Sportiv de Automobilism Sibiu
Multumim deasemenea si firmei TOI TOI pentru sprijinul acordat
La final de an competitional putem sa concluzionam:
- Campionatul a avut 5 etape toate la data planificata desfasurate.
- Circuitul a fost strabatut in ambele sensuri, fapt care a marit complexitatea campionatului
- Cu ajutorul ofiterului de presa/relatii cu concurentii al Pro Drive Sibiu domnul Mircea Dragan am reusit la ultima etapa sa transmitem live rezultatele fiecarei manse.
- Implicarea unui al doilea organizator de etapa –A.C.S. Performance Sibiu
- Prezenta in acest campionat a 7 juniori cu varsta cuprinsa intre 14 si 17 ani, unii de un potential, de viitor, deosebit.
Programata a se desfasura dupa o pauza competitionala de doua luni aceasta etapa s-a dorit a veni cu ceva deosebit. Organizatorul Pro Drive Sibiu, prin persoana domnului inginer Sorin Tirnovean, a reusit sa aduca acel ceva nou prin schimbarea sensului de parcurgere a traseului. Chiar daca, pentru minimalizarea oricarui risc, a socotit de cuvinta introducerea unei sicane inainta de pod, cat si taluzarea unor viraje, consideram ca rezultatul a fost unul reusit. S-a dat sansa pilotilor de a parcurge un alt traseu, cu alte subtilitati si capcane, reusind sa-i mai scoata din acel automatism foarte periculos care este dusmanul oricarui pilot de raliu. Astfel ca am reusit sa oferim pentru campionatul de slalom paralel un al doilea circuit romanesc. Asteptam cu nerabdare si alti organizatori dornici sa sustina si sa duca mai departe acest campionat.
In aceste noi conditii a iesit in evidenta cine s-a adaptat si obtinut cel mai usor cele mai bune rezultate. Si putem spune ca si in acest caz acestia au fost juniorii. Iar printre ei a aparut o noua piesa grea, insotita de tot arsenalul de lupta a lui Napoca Rally School, in frunte cu Denny Ungur. Este vorba de tanarul Simone Tempestini, care isi doreste astfel sa-si faca intrarea in lumea macadamului.
Ca participant de prim rang era asteptat Vali Porcisteanu. Am fost insa instiintati de catre Bogdan Iancu ca motorul de la Evo-ul sau VII s-a spart si ca regreta mult imposibilitatea de a se mai antrena si sambata, intre etapele de vineri si duminica de coasta de la Ranca. Noi ii uram de acum suces in etapa urmatoare de la PSD, faza hotaratoare in activitatea lui sportiva.
Din CNR au fost prezenti pilotii Victor Dimitriu, Rares si Serban Tomita iar in total 21 de participanti. Mansele juniorilor a fost cele mai disputate, fapt evidentiat si de Clasamentul Open, unde acestia urmeaza imediat dupa Victor Dimitriu (pe Mitsubishi Evo IX)
In cadrul clasei juniori lupta directa s-a dat intre perechea Octavian Tirnovean cu Florin Tincescu. Octavian pierde la 2 secunde doar prima mansa si finala (in care iese din drum cu rotile din spate, ramane suspendat, si nu mai poate continua cursa) oferind victoria lui Florin.De remarcat este si semifinala dintre Octavian Tirnovean si Simone Tempestini in care cel din urma, nerezistand psihic, fura cu aprox. 2 secunde startul (pierzand astfel fara drept de apel si locul III in favoarea lui Radu David). Octavian rezista tentatiei de a demara deodata cu el, trecand si in aceste conditii primul linia de sosire. Astfel la juniori rezultatul este urmatorul:
-locul I – Florin Tincescu
-locul II – Octavian Tirnovean
-locul III – Radu David
A doua clasa (partial) constituita, cea de pana la 1600 cmc licentiati, aduce pe post de pilot pe copilotul Serban Tomita iar clasamentul are urmatoarea alcatuire:
-locul I – Dan Grunca
-locul II – Serban Tomita
-locul III – Georgian Belecciu
Clasa pana la 2000 cmc licientiati, cu 5 piloti la start se incheie pana la urma cu victoria lui Dan Niristeanu (care chiar daca are un inceput mai lent, castiga semifinala cu Horatiu Baghiu si in finala in fata lui Iacob Popa). In Clasamentul Open Iacob Popa isi ia insa revansa devansandu-l pe Dan Niristeanu cu 0,3 secunde.Clasamentul este urmatorul:
-locul I –Dan Niristeanu
-locul II –Iacob Popa
-locul III –Horatiu Baghiu
De remarcat la aceasta clasa abandonul lui Rares Tomita pe noua lui masina Honda de 2000 cmc (probleme la cutia de viteza)
Clasele de incepatori au avut urmatoarele alcatuiri:.
Pina la 1400 cmc
-locul I – Paul Greavu
-locul II –Traian Moldovan
-locul III –Robert Papp
Peste 2000 cmc
-locul I - Szabo Istvan
-locul II –Zabet Cosmin
-locul III –Bratu Emil Ilie
Clasamentul Open este urmatorul:
Poz Nr. Nume Timp bun
1 -69 Dimitriu Victor 01:50,048
2 23 Tirnoveanu Octavian 01:57,237
3 1 Tincescu Florin 02:00,111
4 29 Popa Iacob 02:02,015
5 13 Niristeanu Dan 02:02,374
6 14 David Radu 02:02,449
7 46 Tomita Serban 02:03,175
8 -30 Bratu Emil Ilie 02:03,297
9 521 Tempestini Simone 02:04,481
10 69 Grunca Dan 02:04,703
11 11 Baghiu Horatiu 02:04,728
12 100 Belecciu Georgian 02:06,356
13 49 Greavu Ioan Paul Mario 02:07,455
14 110 Szabo Istvan 02:08,243
15 30 Simin Andrei 02:09,616
16 54 Moldovan Traian 02:11,085
17 56 Istrate Radu 02:11,449
18 32 Zabet Cosmin 02:12,625
19 275 Papp Robert 02:18,159
20 22 Tomita Rares 05:00,000
21 109 Tatu Nicolae 05:00,000
Premiile au fost asigurate de Market Impex (Valvoline)
Pista de concurs a fost inchiriata contra cost de la Clubul Sportiv de Automobilism Sibiu
Multumim deasemenea si firmei TOI TOI pentru sprijinul acordat
La finele celei de-a IV etape putem concluziona ca:
-acest campionat este cu adevarat o pepiniere pentru tinerii sub 18 ani (regretam lipsa de la start a lui Vlad Cornea si Daniil Presura).
-parcurgerea in ambele sensuri a traseului este doar benefica pentru competitorii din acest campionat.
Organizatorii:
Marcata de imposibilitatea prezentarii la start a pilotilor CNR doritori sa participe la Raliul Sibiului din 17-19 iulie 2009, etapa a treia de Slalom Paralel din 04.07.2009 a evidentiat faptul ca urmatoarea grupa valorica in acest campionat este reprezentata de juniori.
Pregatita a se desfasura ca si anul trecut tot cu doua saptamani inaintea Raliului Sibiului, etapa de azi nu a mai putut inscrie la start pilotii doritori sa participe la Raliul Sibiului 2009.
Vremea cu un soare nu prea puternic si cu cateva picaturi de ploaie si serviciile suplimentare oferite de firmele Bistro Terezian, Serviciul de Sonorizare –Moise Dorian si Toi Toi au contribiut si ele la buna desfasurarea concursului.
Si de aceasta data, ca observator si cronometror sef, din partea FRAS a fost prezent domnul Florin Calangea care a asigurat si cele doua celule foto de start/sosire.
In conditiile anterior mentionate singura clasa integral constituita a fost cea a juniorilor (varsta maxima 18 ani) si ea a asigurat spectacolul dar si cei mai buni timpi la genereal. Cu un material de concurs nu prea performant dar dotati cu o dorinta extrema de a se autodepasi acestia dau dovada de o deosebita acuratete dar si maturitate in pilotaj. Este o deosebita placere sa la privesti masinile neatinse de un an de zile pe care si la “pigulesc” alaturi de parinti sau chiar bunici!.Nu putem sa nu remarcam totodata si valoarea buna, constant in crestere a juniorului Vlad Bogdan Cornea caruia ii uram succes si in continuare.
Incepand cu mansa a doua de concurs Octavian Tirnovean preia de la Dan Niristeanu conducerea si in Clasamentul Open, conducere pe care nu o mai cedeaza pana la sfarsit.
La clasa juniorilor in semifinale se califica perechile Florin Tincescu cu Radu David si Octavian Tirnovean cu Daniil Presura. Acesta din urma face o greseala inexplicabila, (paraseste pista la iesirea de sub pod, intrand cu un viraj dreapta pe traseul paralel) fapt care il costa locul trei de pe podium, loc ocupat, in baza prestatiei mai bune din semifinala, de catre mezinul Radu David.
Si astfel clasmentul juniorilor arata dupa cum urmeaza:
- locul I- Octavian Tirnovean............16 ani
- locul II- Florinel Tincescu................16 ani
- locul III- Radu David........................14 ani
- locul IV- Daniil Presura.....................17 ani
- locul V- Vlad Bogdan Cornea..........16 ani
- locul VI- Raul Badiu.........................16 ani
Clasa pana la 1600 cmc a fost doar partial constituita. S-au oferit doar diplome ptr:
- locul I- Dan Grunca
- locul II- Eduard Popa
- locul III- Georgian Belecciu.
Pe drept cuvant putem spune ca la aceasta etapa juniorii au facut legea. Ca dovada sta Clasamentul Open:
1 Tirnovean Octavian 01:55,700........16 ani
2 Tincescu Florin 01:56,921........16 ani
3 Niristeanu Dan 01:58,494........59 ani!!!
4 Presura Danil-Ciprian 01:59,129........17 ani
5 David Radu 01:59,464........14 ani
6 Cornea Bogdan Vlad 02:00,331........16 ani
7 Grunca Dan 02:00,580
8 Popa Eduard 02:01,282
9 Baghiu Horatiu 02:01,526
10 Belecciu Georgian Daniel 02:01,595
11 Bratu Emil Ilie 02:03,329
12 Simin Andrei 02:03,697
13 Badiu Raul 02:04,032
14 Greavu Ioan Paul Mario 02:05,185
15 Istrate Radu 02:11,107
16 Zabet Cosmin 02:11,593
17 Teleabă Razvan Nicolae 02:17,855
18 Andorca Constantin 02:37,583
Pista de concurs a fost inchiriata contra cost de la Clubul Sportiv de Automobilism Sibiu in baza contracului din 04.05.2009
Organizatorii.
La start s-au prezentat 27 de piloti. Notam prezanta surpriza a unei constructii buggy tip AXR, pilotata de catre Zabet Cosmin, care a starnit interesul si curiozitatea spectatorilor.
Din partea FRAS, pe post de observator si cronometror sef, a fost delegat domnul Florin Calangea, care a asigurat si cele doua celule foto de start/sosire.
Concursul a debutat cu mansele juniorilor. De la inceput s-a vazut ca, de aceasta data, juniorul campion Octavian Tirnovean nu mai este dispus sa cedeze nici o mansa in fata adversarilori lui directi. Din totalul celor 6 manse disputate, a pierdut doar doua (si la mica diferenta) in fata seniorului Rares Tomita pe Citroen 1.6 l Saxo VTS.
Asfel ca, in semifinala, il invinge pe Daniil Presura cu peste 7 secunde iar finala o castiga in fata lui Florin Tincescu. Si mezinul Radu David face un timp mai bun cu 2 secunde decat D.Presura si astfel clasamentul are urmatoarea componenta:
-locul I- Octavian Tirnovean
-locul II- Florin Tincescu
-locil III- Radu David
La clasa de 1600cmc finala este castigata de catre Rares Tomita, care face un timp mai bun cu peste 5 secunda decat Dan Grunca. Al treilea clasificat este pilotul de VTM Georgian Belecciu pe care nu putem decat sa-l felicitam ptr. rezultatul obtinut.
-locul I- Rares Tomita
-locul II- Dan Grunca
-locul III- Georgian Belecciu
La clasa pana la 2000cmc prima semifinala o castiga cu 0.5 sec diferenta Mihai Plesa in detrimentul lui Dan Niristeanu. A doua semifinala o castiga, cu peste 9 sec. diferenta, Ciprian Savu, in fata lui Horatiu Baghiu. Dan Niristeanu face insa un timp cu peste 4 sec. mai bun decat H. Baghiu iar clasmentul are urmatoarea configuratie:
-locul I- Ciprian Savu
-locul II- Mihai Plesa
-locul III- Dan Niristeanu
Disputele pilotilor nelicientiati au fost si ele darze si s-au finalizat dupa cum urmeaza:
-clasa 1
-locul I- Greavu Paul
-locul II- Radu Istrate
-locul III- Marius Istrate
-clasa 4
-locul I- Ilie Bratu
-locul II- Silviu Cosma
-locul III- Ioan Urdea
Putem astfel concluziona ca a fost un sfarsit de saptamana reusit. La acesta a contribuit si:
-Bistro Terezian care a pus la dispozitia celor interesati sandwici-uri, sucuri si cafele la preturi mai mult decat convenabile
-serviciul de sonorizare-Moisei Dorian Sound&Light
-TOI TOI
Clasament Open (cel mai bun timp)
1.
|
65
|
Popa Octavian
|
01:49,645
|
2.
|
22
|
Savu Ciprian
|
01:50,234
|
3.
|
46
|
Tomita Rares
|
01:52,738
|
4.
|
10
|
Plesa Mihai
|
01:54,020
|
5.
|
23
|
Tirnovean Octavian
|
01:54,030
|
6.
|
69
|
Drunca Dan
|
01:56,6
|
7.
|
13
|
Niristeanu Dan
|
01:56,8
|
8.
|
1
|
Tincescu Florin
|
01:57,6
|
9.
|
42
|
Bratu Emil
|
01:57,9
|
10.
|
333
|
Anton Grigore
|
01:59,5
|
11.
|
14
|
David Radu
|
01:59,5
|
12.
|
55
|
Presura Daniil
|
02:00,0
|
13.
|
11
|
Baghiu Horatiu
|
02:00,4
|
14.
|
100
|
Belecciu Georgian
|
02:02,2
|
15.
|
423
|
Badiu Raul
|
02:02,5
|
16.
|
47
|
Cosma Silviu
|
02:03,1
|
17.
|
407
|
Cornea Bogdan
|
02:04,2
|
18.
|
49
|
Greavu Paul
|
02:04,271
|
19.
|
29
|
Urdea Iacob
|
02:04,3
|
20.
|
30
|
Simin Andrei
|
02:06,5
|
21.
|
116
|
Baila Lucian
|
02:07,4
|
22.
|
44
|
Istrate Radu
|
02:10,1
|
23.
|
305
|
Ghigolea Dragos
|
02:10,9
|
24.
|
310
|
Bancioiu Nicolae
|
02:11,1
|
25.
|
-44
|
Istrate Marius
|
02:12,5
|
26.
|
32
|
Zabet Cosmin
|
02:14,0
|
27.
|
499
|
Miron Bogdan
|
02:40,6
|
Pista de concurs a fost inchiriata contra cost de la Clubul Sportiv de Automobilism
Sibiu in baza contracului din 04.05.2009
Organizatorii.
Cronica etapei de slalom paralel din 09.05.2009
O vreme frumoasa a intampinat pe toti cei prezenti sambata dimineata pe circuitul de slalom paralel din spatele bazei pompierul.
Programata inca de la inceputul anului pe data de 09.05.2009 etapa de slalom paralel a avut un concurent serios in etapel I si II din 8 si 10 mai 2009 de VTM de la Rasnov ( a caror desfasurare a fost stabilita doar la mijocul lui aprilie 2009).
Chiar si in aceste conditii Campionatul de Slalom Paralel a reusit sa adune la start, incepand cu fostul pilot si actualul fotograf al slalomului paralel Mircea Dragan sau pe mai tinerii lui colegi Rares Fetean si Florin Molea cat si o serie de piloti din CNR si VTM din care putem enumera pe Ciprian Savu, Rares Tomita, Bogdan Nastase, George Morar, Daniel Sabau si Georgian Belecciu.
Spre bucuria spectatorilor amatori de autografe, la standuri, pe post de antrenor, l-am gasit pe binecunoscutul pilot de raliuri Claudiu David, care a fost un bun sfetnic pentru cel mai tanar junior din concurs, Radu David (pura intamplare numele comun de familie). Claudiu David ne-a oferit o demonstratie de adevarat maestru intre manse, cand pe masina Mitsubishi Evo VIII a lui Tavi Popa, a obtinut cu usurinta cel mai bun timp din concursul de azi (1 min si 45 sec.).
Din partea FRAS, pe post de observator si cronometror sef, a fost delegat domnul Florin Calangea, care a asigurat si cele doua celule foto de start/sosire.
In total la start s-au strans 28 de concurenti in mai multe clase.
La clasa juniori trebuie sa remarcam aparitia unui viitor candidat la lupta la varf in persoana lui Raul Badiu (al 3-lea ca valoare in jocul Richard Burns Rally prin rallyesim) . Acesta ne-a demonstrat clar aptitudinile de viitor pilot de top, chiar daca participarea in pripa si masina nerevizuita au fost doi factori care l-au dezavantajat.
Ce putem remarca cu bucurie este faptul ca alaturi de “veteranii” juniori Octavian Tirnovean si Florin Tincescu a mai aparut si mezinul Radu David sa “incurce socotelile” seniorilor. Desi au motoare de numai 1400 cmc acestia au oferit un adevarat spectacol luptandu-se de la egal la egal in manse cu experimentatii Bogdan Nastase, Dan Grunca sau veteranul Dan Niristeanu.
La clasa juniori in finala se clasifica concurentii sibieni Octavian Tirnovean si Radu David. Mezinul Radu David reuseste o mansa de exceptie cu 01:56,730, cu 0,323 secunde mai putin decat Tirnovean Octavian si clasamentul final este:
- Locul I.....Radu David
- Locul II......Octavian Tirnovean
- Locul III......Vlad Cornea
Urmatoarea clasa constituita este cea de pana la 1600 cmc. In semifinale se califica Rares Tomita cu Sabau Daniel si Dan Grunca cu George Morar iar clasamentul va fi:
- Locul I......Rares Tomita
- Locul II......Dan Grunca
- Locul III......George Morar
Clasa cea mai aprig disputata a ramas si de aceasta data cea de pana la 2000 cmc unde in semifinale se clasifica perechile Ciprian Savu cu Mihai Plesa si Bogdan Nastase cu Dan Niristeanu iar clasamentul va fi:
- Locul I......Ciprian Savu
- Locul II.....Bogdan Nastase
- Locul III.....Dan Niristeanu
La clasa peste 2000 cmc, clasa neconstituita, Octavian Popa si Laslo Tamas se retrag dupa trei manse asa ca nu vor figura decat in clasamentul open.
Clasele de debutanti sunt:
La clasa pana la 1400 cmc, clasa constituita partial
-Locul I......Baciu Razvan
-Locul II.....Greavu Ioan Paul
-Locul III....Istrate Radu
La clasa pana la 2000 cmc, clasa constituita partial
- Locul I.......Urdea Iacob Ioan
- Locul II.......Isrtate Marius
- Locul III......Cosma Silviu
La clasa peste 2000 cmc, clasa constituita partial
- Locul I.......Ciprian Porumb
- Locul II......Bratu Emil Ilie
- Locul III....Simin Sergiu
.
Clasament final Open
MASINI
Poz Nr. Nume timp
1 15 Popa Octavian 01:49,459
2 -15 Tamas Laszlo 01:50,791
3 22 Savu Ciprian 01:52,142
4 13 Niristeanu Dan 01:52,467
5 46 Tomita Rares 01:53,185
6 93 Nastase Bogdan 01:54,655
7 1 Tincescu Florin 01:55,795
8 10 Plesa Mihai 01:56,417
9 69 Grunca Dan 01:56,580
10 14 David Radu 01:56,730
11 23 Tirnovean Octavian 01:57,053
12 43 Porumb Ciprian 01:58,802
13 -445 Morar George 01:58,820
14 11 Baghiu Horatiu 01:58,901
15 407 Cornea Bogdan Vlad 02:01,310
16 423 Badiu Raul 02:01,941
17 50 Presura Daniil Ciprian 02:02,469
18 42 Bratu Emil Ilie 02:02,868
19 404 Chiss Ovidiu 02:03,558
20 445 Sabau Daniel 02:03,866
21 30 Simin Sergiu Costin 02:07,968
22 100 Belecciu Georgian Daniel 02:09,455
23 48 Baciu Razvan 02:09,586
24 49 Greavu Ioan Paul 02:10,725
25 47 Cosma Silviu 02:11,047
26 29 Urdea Iacob Ioan 02:11,773
27 44 Istrate Radu 02:14,941
28 -23 Istrate Marius 02:16,902
Pista de concurs a fost inchiriata contracost de la Clubul Sportiv de Automobilism
Sibiu in baza contracului din 04.05.2009
Organizatorii.