Juniorii Octavian Tirnovean, Simone Tempestini, Florin Tincescu si Daniel Budai pe locurile II, III, IV si VII in Clasamentul Open.
Sambata trecuta la Rallysprint la Pitesti, vineri la etapa de CNVC-Ranca 2010, sambata la slalom paralel, insotit de fiecere data, din umbra,de acelasi om.
Planificata inca de la inceputul anului sa aiba loc pe data de 11.09.2010, etapa a IV-a de CNSPR s-a desfasurat in urma intelegerii stabilite intre ACS Performance si Napoca Rally Academy (unul organizator si celalalt finantator).
Cu un Regulament particular publicat mai tarziu decat de obicei, etapa a IV-a de CNSPR de sambata 11.09.2010 a avut la start 21 de sportivi legitimati si 3 amatori.
Va anuntam anterior o serie de prezente noi la aceasta etapa. Clasa juniorilor s-a completat cu prima fata participanta in cadrul campionatului, Ioana Maria Luca de doar 14 ani, care a constituit o surpriza placuta pentru toti. La clasa pana la 1600 cmc, in lipsa lui Raul Badiu, au mai aparut doua nume noi: Iosif Ferenti, participant in dublura pe masina Citroen Saxo VTS a lui Serban Tomita si Cosmin Cocean, cu sprijinul lui Napoca Rally Academy, pe Dacia Logan. Si alaturi de Octavian, dar din “umbra” de data asta (pentru ca nu a participat efectiv la concurs), Vali Porcisteanu.
Prin parc apare ca o prezenta aproape singuratica Simone Tempestini, caruia se pare ca i-a lipsit sprijinul moral asigurat de Danny Ungur.
A doua oara anul acesta circuitul se parcurgea in sens orar (in sens “invers” celui intrat in obisnuinta).
La clasa juniori sunt inscrisi 6 piloti. Prima mansa avea sa anunte revenirea in lupta pentru locul I a lui Octavian Tirnovean, refacut dupa accidentul casnic care l-a impiedicat sa participe la etapa II. Intre manse Octy impreuna cu mecanicul sau Claudiu Trufin, efectueaza necontenit diferite reglaje si mici reparatii.
Dar finele rundei I il gaseste pe locul I tot pe Simone Tempestini, la o diferenta cumulata de peste 4 secunde fata de Octavian. Ii urmeaza pe locurile III Florin Tincescu si IV Danut Budai. Semifinalele se anunta dramatice si intradevar, in fata lui Florin Tincescu, Octavian castiga cu doar o sutime si jumatate !!.Iar in finala mare dintre Octavian si Simone primul castiga cu o diferenta de doar 66 de sutimi si clasamentul este:
- Locul I -Octavian Tirnovean
- Locul II -Simone Tempestini
- Locul III -Florin Tincescu
La clasa pana la 1600 cmc, cu doar 4 piloti inscrisi se remarca lipsa de la start a lui Raul Badiu si Dan Grunca.In semifinala neasteptata este infrangerea cu peste 4 sec. a lui Ioan Rogoz in fata lui Iosif Ferenti. Clasamentul are urmatoarea configuratie:
- Locul I -Serban Tomita
- Locul II -Iosif Ferenti
- Locul III –Ioan Rogoz
Clasa pana la 2000 cmc, ca intotdeauna cea mai numeroasa, cu 9 piloti inscrisi este dominata de catre Jozsa Lorand care ocupa si locul I in clasamentul Open. Daca dupa runda I diferenta dintre timpii cumulati ai primilor 4 clasati (Lorand, Plesa, Niri si Cosma) era destul de mare, semifinala aduce prima surpriza: veteranul Dan Niristeanu face un timp cu peste 1 secunda mai bun decat al proaspatului castigator din 04.sept.al Rallysprintului de la Pitesti, Mihai Plesa, caruia nu-i mai ramane decat sa castige, cu aproape 3 secunde diferenta, finala mica in fata lui Calin Cosma. In finala mare, castigata de Lori, Niri coboara cu timpul sub 1:53 (locul 5 in clasamentul Open) si provoaca remarca malitioasa a unui spectator:”Ce-a patit bai Niri de merge asa,....a mancat ceva stricat ???”
Clasamentul arata dupa cum urmeaza:
- Locul I - Jozsa Lorand
- Locul II - Dan Niristeanu
- Locul III – Mihai Plesa
Clasa peste 2000 cmc. nu s-a constituit (au fost inscrisi la start doar Cristian Toader pe Seat Ibita TDI si Vlad Bogdan Miron pe Dacia Nova turbo-care au ocupat locurile 15 respectiv 20 in Clasamentul Open)
Clasamentul Open este:
Poz |
Nr. |
Nume |
Timp bun |
1 |
751 |
Lorand Jozsa |
01:49,737 |
2 |
723 |
Tirnoveanu Octavian |
01:51,057 |
3 |
727 |
Tempestini Simone |
01:51,398 |
4 |
601 |
Tincescu Florin |
01:52,070 |
5 |
713 |
Niristeanu Dan |
01:52,809 |
6 |
411 |
Tomita Serban |
01:53,161 |
7 |
795 |
Budai Danut |
01:54,087 |
8 |
602 |
Plesa Mihai |
01:54,589 |
9 |
-411 |
Ferenti Iosif |
01:54,852 |
10 |
770 |
Cozma Calin |
01:56,432 |
11 |
705 |
David Radu |
01:56,675 |
12 |
729 |
Rogoz Ioan |
01:57,382 |
13 |
721 |
Stoia Silviu |
01:58,144 |
14 |
711 |
Baghiu Horatiu |
01:59,552 |
15 |
44 |
Toader Cristian |
01:59,756 |
16 |
771 |
Troanca Alin |
02:01,554 |
17 |
780 |
Ghigolea Dragos |
02:04,311 |
18 |
788 |
Beloiu Bogdan |
02:04,457 |
19 |
733 |
Cocean Cosmin |
02:05,137 |
20 |
799 |
Miron Bogdan Vlad |
02:07,209 |
21 |
718 |
Luca Ioana Maria |
02:45,499 |
Dupa cum va mai anuntam Napoca Rally Academy a oferit si o serie de premii speciale: cate un curs de pilotaj primilor trei clasati de la juniori si locurilor I de la clasele pana la 2000 cmc. Simone Tempestini a renuntat la premiu in favoarea ocupantului locului IV de la juniori, Daniel Budai. Celelalte doua premii au fost castigate de catre Serban Tomita si Jozsa Lorand.
Nu putem sa incheiem fara a mentiona cascadoria din mansa II a pilotulul Pro Drive Sibiu Horatiu Baghiu vizibila in 6 secvente pe galeria foto (Rallymax-Rares Fetean-pag.1).
“Asigurari la inaltime" dar si pe lateral !!! plus un ingeras !!