Daca fugi dupa doi iepuri.....ai toate sansele sa pierzi titlul de campion!!
Etapa a V-a de CNSPR a fost planificata de la inceputul anului a se desfasura la data de 02.10.2010 sub organizarea A.C.S. Performance Sibiu.
Pentru buna ei desfasurare Bogdan Iancu si-a pus la bataie tot efortul posibil, iar pentru asigurarea unei participari cat mai numeroase a apelat la “toti prietenii si cunostiintele”.
Ca efortul lui a meritat se va vedea in parcul de asistenta in dimineata zilei cursei, cand constatam cu bucurie prezenta cea mai numeroasa de piloti din CNR din 2010. Cele mai tari “piese” nou intrate in CNSPR 2010 fiind Marco Tempestin pe Mitsubishi Evo 9, Danny Ungur si Vlad Cosma pe Citroen C2R2 Max si Sebastian Barbu pe Dacia Logan, pe langa mai “vechii” participanti Claudiu David, Tavi Popa, Rares si Serban Tomita si Ferenti Iosif.
Pe lista de inscriere figureaza 27 de piloti licentiaiti si 2 nelicentiati.
Bogdan Iancu isi indeplineste o dorinta mai demult “clocita”si inscrie la aceasta etapa prima echipa, la care nici C.S. Pro Drive Sibiu nu se lasa mai prejos si inscrie propria echipa.
Dupa obisnuita operatie de stropire a pistei concursul debuteaza cu clasa juniorilor care de aceasta data este constituita din 7 piloti juniori, cu un Radu David nu numai pe post de pilot dar si de “profesor” pentru tanara participanta feminina Ioana Luca, cu care imparte masina de concurs.
- Claudiu David 1:38.111
- Marco Tempestini 1:40.584
- Octavian Popa 1:41.874
- Lorand Josza 1:46.987
- Simone Tempestini 1:48.366
- Claudiu David 1:38.036
- Marco Tempestini 1:39.039
- Vlad Cosma 1:45.985
- Danny Ungur 1:46.115
- Simone Tempestini 1:46.502
In febra luptei fraticide tanarul Simone impreuna cu tot staful sau pierd insa din vedere principalul lor tel, titlul de campion, aflat la disputa cu Octavian Tirnovean, care astepta din umbra sa se adevereasca zicala “jocul greseala asteapta”.
In mansa a 4-a Simone “sare calul” si rastoarna masina in acelasi viraj ca si tatal sau la Rallyshow-ul din 2009. Cu toate ca masina este “cosmetizata” scurt, in semifinala cu Daniel Budai, si sub efectul stresului, Simone fura si startul si pierde orice sansa la locurile 1 sau 2. Aceasta abordare a etapei il va costa, se pare, titlul de campion !!!
In cealalta semifinala Octavian Tirnovean il infrange cu 01:48,874 la 01:50,007 pe Florin Tincescu, care in finala mica cu Simone realizeaza cel mai slab timp al sau de 02:07,344, asigurand locul III pentru Simone.
Finala mare este castigata de Octavian Tirnovean in disputa cu tanarul de 14 ani (devenit deja vulpoi experimentat) Daniel Budai, clasamentul aratand in felul urmator:
- Locul I - Octavian Tirnovean
- Locul II - Daniel Budai
- Locul III - Simone Tempestini
Apare ca nou participant: Sebastian Barbu pe Dacia Logan, care ocupa un merituos loc 15 in clasamentul Open.
Raul Badiu in aceasta companie selecta ocupa dupa runda I doar locul al 4-lea, cu un timp total cumulat mai mare cu aprox. 11 secunde fata de ocupantul primului loc Danny Ungur (urmat de Vlad Cosma si Serban Tomita).
In semifinala cu Raul, Danny, avand un avans considerabil, se opreste chiar inainte de linia de sosire (motivatia=clapeta acceleratie), inregistreaza cel mai slab timp al sau si pierde (cu 01:52,352 la 01:50,209) in fata lui Raul.
Vlad Cosma castiga cealalta semifinala in fata lui Serban Tomita.
Denny Ungur castiga cu 01:44,091 finala mica in fata lui Serban Tomita si asa “este scos din carti Serban”, cu toate ca avea dupa runda I un timp total cumulat cu aproape 5 secunde mai bun decat Raul.
In finala mare Vlad Cosma castiga cu peste 5 secunde in fata lui Raul, clasamentul avand urmatoarea forma:
- Locul I - Vlad Cosma
- Locul II - Raul Badiu
- Locul III - Danny Ungur
Clasa pana la 2000 cmc are la start, de data aceasta, doar 8 piloti inscrisi. Mai putin spectaculoasa ca desfasurare, avem de mentionat ca castigatorul ei, Lorand Josza, s-a clasat in Clasamentul Open in fata pieselor grele de la Napoca Rally Academy, Vlad Cosma si Danny Ungur!! Dupa runda I s-au calificat in cadrul clasei pana la 2000 cmc Rares Tomita, Lorand Josza, Dan Niristeanu si Mihai Plesa. In semifinale Lori castiga in fata lui Niri, si Rares in fata Mihai.
Finala mica nu-l mai prinde “descoperit” pe Mihai Plesa, care castiga de data aceasta in fata veteranului Dan Niristeanu la o diferenta de aproape 6 zecimi de secunda.
Finala mare este castigata de catre Lorand Josza in fata lui Rares Tomita si clasamentul este:
- Locul I - Lorand Josza
- Locul II - Rares Tomita
- Locul III - Mihai Plesa
Clasa peste 2000 cmc a oferit o disputa deosebit de spectaculoasa, castigata de fiecare data de catre Claudiu David in fata lui Marco Tempestini, Tavi Popa urmandu-i in Clasamentul Open.
Dupa cum va spuneam mai devreme sau inscris in concurs si doua echipe:
- CS Pro Drive & Primaria Sibiu si
- CS Performance Sibiu
care au avut urmatoarea componenta si au punctat dupa cum urmeaza:
Echipa Pro Drive & Primaria Sibiu 89 PUNCTE
Nr. Nume Masina Cilindree Puncte
-15 David Claudiu Mitsubishi EVO IX 1997 35
15 Popa Octavian Mitsubishi EVO IX 1997 27
723 Tirnovean Octavian Opel Corsa B 1383 27
713 Niristeanu Dan VW Scirocco 1984 16
Echipa Performance Rally Team 77 PUNCTE
Nr. Nume Masina Cilindree Puncte
6 Tempesta Mitsubishi EVO IX 1997 30
727 Tempestini Simone Peugeot 205 Rally 1300 24
747 Badiu Raul Opel Kadett 1598 23
469 Barbu Sebastian Dacia Logan 1600 12
Podiumul clasamentului la clasa 4 este identic cu cel al clasamentului open, acesta avand urmatoarea configuratie:
Poz Nr. Nume Timp bun
1 -15 David Claudiu 01:36,421
2 6 Tempesta 01:37,793
3 15 Popa Octavian 01:41,178
4 751 Lorand Jozsa 01:43,201
5 29 Vlad Cosma 01:43,598
6 -29 Ungur Daniel 01:44,091
7 54 Tomita Rares 01:44,795
8 727 Tempestini Simone 01:46,507
9 411 Tomita Serban 01:47,668
10 723 Tirnovean Octavian 01:47,966
11 747 Badiu Raul 01:48,373
12 602 Plesa Mihai Daniel 01:48,703
13 601 Tincescu Florin 01:48,767
14 713 Niristeanu Dan 01:49,269
15 469 Barbu Sebastian 01:51,627
16 705 David Radu 01:51,869
17 -411 Ferenti Iosif 01:52,202
18 795 Budai Dan 01:52,269
19 730 Szabo Istvan 01:52,468
20 770 Cozma Calin 01:53,130
21 711 Baghiu Horatiu 01:55,800
22 771 Troanca Alin Ioan 01:58,591
23 788 Beloiu Bogdan 01:59,061
24 729 Rogoz Ioan 01:59,868
25 762 Coman Vasile Alin 02:05,791
26 719 Rogoz Bogdan 02:07,941
27 -705 Luca Ioana 02:14,698
Si asa a reusit Rares Fetean si Robb Kulcsar de la Rallymax, prezenti ca intotdeauna la etapele de CNSPR, sa surprinda cocotati pe doua trepte de podium 7 persoane cu un Marco Tempestini privind de jos parinteste spre ele.
Nota: Datele prezentate stau sub rezerva avizarii lor de catre Consiliul Federal.