Stiri 2010
Atentionam asupra urmatorului articol din regulamentul particular al etapei din 12.06.2010:
„In interiorul paddockului, fiecare pilot este responsabil de asigurarea unui extinctor in zona rezervata echipei sale” este conditie obligatorie pentru a putea obtine viza de verificare tehnica, cu mentiunea ca extinctorul trebuie sa aiba cel putin 6 kg.
Nr. | Nr Conc. | Nume | Auto | Grupa | Clasa | Clasa initiala |
1. | 771 | Troanca Alin Ioan | Opel Kadett | licentiati | clasa 3 | clasa 3 |
2. | 717 | Belecciu Georgian |
Dacia Nova | licentiati | clasa 2 | clasa 2 |
3. | 705 | David Radu | VW Golf II | juniori | juniori | juniori |
4. | 723 | Tirnovean Octavian | Opel Corsa | juniori | juniori | juniori |
5. | 706 | Grunca Dan | VW Golf II | licentiati | clasa 2 | clasa 2 |
6. | 713 | Niristeanu Dan | VW Scirocco | licentiati | clasa 3 | clasa 3 |
7. | 702 | Tincescu Florin | Dacia Nova | juniori | juniori | juniori |
8. | 727 | Tempestini Simone | Peugeot 205 | juniori | juniori | juniori |
9. | 795 | Budai Danut | Ford Ka | juniori | juniori | juniori |
10. | 729 | Rogoz Ioan |
Opel Kadett | licentiati | clasa 2 | clasa 2 |
11. | 721 | Stoia Silviu | VW Golf II |
licentiati | clasa 3 | clasa 3 |
12. | 720 | Ciocoiu Gabriel Mihai | VW Golf II |
licentiati | clasa 3 | clasa 3 |
13. | 15 | Popa Octavian | Mitsubishi Lancer Evo VIII | licentiati | clasa 4 | clasa 4 |
14. | 751 | Jozsa Lorand | VW Golf II | licentiati | clasa 3 | clasa 3 |
15. | 711 | Baghiu Horatiu | Opel Kadett | licentiati | clasa 3 | clasa 3 |
16. | 747 | Badiu Raul | Opel Kadett | licentiati | clasa 2 | clasa 2 |
17. | 724 | Prie Cristian | Seat Ibiza | licentiati | clasa 3 | clasa 3 |
18. | 762 | Cosman Vasile Alin |
Skoda Octavia |
licentiati | clasa 3 |
clasa 3 |
19. | 770 | Cozma Calin | Ford Escort | licentiati | clasa 3 | clasa 3 |
20. | 44 | Toader Cristian | Seat Ibiza | licentiati | clasa 4 | clasa 4 |
21. | 411 | Tomita Serban | Citroen Saxo VTS | licentiati | clasa 2 | clasa 2 |
22. | 54 | Tomita Rares | Honda Civic Type R | licentiati | clasa 3 | clasa 3 |
Chiar daca am luat in calcul si desfasurarea sesiunii de antrenamente pe 24.05.2010, inspectia facuta azi la fata locului (pe pista) si vremea care se pare ca este in imbunatatire ne-a determinat sa ne hotaram ca data sa ramana pentru sambata 22.05.2010.
Deci va asteptam pe sambata 22.05.2010 la ora 9.
Taxa de participare: 100 RON.
Daca nu mai ploua terenul va fi acelasi ca la prima etapa.
Norocul este de partea celor curajosi.
Dupa saptamanile de ploaie la finele carora nu mai stiam daca se va putea tine sau nu, ziua de 22.05.2010 nu parea de loc o alegere buna. Am avut tentatia sa anulam evenimentul si in dimineata zilei de sambata. Contactat telefonic la ora 7 dimineata Georgian Belecciu declara:
-“Sunt pe drum la Codlea si aici ploua cu galeata.Dar venim !!”
De la Hunedoara familia Budai ne comunica:
-“Orice ar fi, noi tot venim !!”
Asa ca la ora 9:30 se stransesera deja 14 curajosi. Pentru ei ploaia s-a oprit, iar terenul nu era nici pe departe atat de afectat pe cat credeam.
Iar printre piloti descoperim cu bucurie pe sustinatorii constanti ai acestui gen de competitie: “Raluca Rallymax” si Rares Fetean care de fiecare data ne ajuta sa imortalizam foto si video tot ce se “traieste” pe pista si pe langa ea.
Si pentru ca fiecare era dornic sa stie ce timp “scoate”, la start s-a instalat vechiul nostru prieten Cosmin Costea iar la cronometru arbitrul sibian cu vechi state in automobilism Mitica Capota.
Concursul incepe si curand ne dam seama ca ziua de azi este “ziua lui Alin Troanca” pe..... quad. Zadarnic s-au straduit atat juniorul Octavian Tirnovean cat si veteranul Dan Niristeanu sa-l depaseasca!!De fiecare data, cu pretul unor adevarate cascadorii, Alin scoate “nasul/rotile in fata”.El este si singurul care coboara sub 2 minute in concurs: 1:59,29, chiar daca Niri il urmeaza la 78 de sutimi si Octa la 87 de sutimi.
-“Tu nu esti normal mai Aline!!”, ii striga plin de admiratie de pe margine Horatiu Baltatdor, iar fata lui Alin, plina de noroi si transpirate radiaza numai fericire.
-“A fost concursul care imi lipsea pentru a recastiga increderea in fortele mele” declara Alin deosebit de bucuros.
Atat in confruntatea cu cronometrul dar si direct (de doua ori) Raul Badiu pierde fara drept de apel in fata lui Octavian Tirnovean dar reuseste sa se claseze inaintea juniorului de 14 ani Radu David.
Nelu Rogoz care nu se indura inca sa incredinteze masina fiului sau de doar 14 ani se “razboieste” si el cu acelasi Radu David dar pierde pana la urma in fata lui Radu cu 37 sutimi, ocupand locul 6.
Venit special ptr. antrenament de la Brasov, Georgian Belecciu pe Dacia Nova si-a permis o zi de relaxare alaturi de sotia sa, care ocupa locul din dreapta, clasandu-se in final pe locul al 7-lea.
Pe doi prieteni buni, Silviu Stoia si Gabriel Ciocoiu ii desparte in clasament un loc, acestia ocupand locurile 8 respectiv 10.
Pe pista si-a facut debutul si juniorul de doar 14 ani Daniel Budai, cu o masina bine pregatita, care de la o mansa la alta “merge” mai bine reusind la fine sa se claseze al 9-lea.
-“Stie ca trebuie sa ajungem cu masina pe roti acasa” declara mandru tatal sau.
Si iarasi nu pot sa nu remarc ca juniorii sunt cei care nu au avut nici un incident (zgarietura)
la masini in ultimul an. Bravo lor !!
Familia Tarziu (tatal si fiul de doar 18 ani) ocupa locurile 11 si 12.
Clasamentul intocmit pe baza celui mai bun timp obtinut este:
- Alin Troanca................pe quad..................1:59,41
- Dan Niristeanu...........VW Scirocco...........2:00,07
- Octavian Tirnovean....Opel Corsa..............2:00,16
- Raul Badiu..................Opel Kadett.............2:01,84
- Radu David.................VW Golf II.............2:06,49
- Nelu Rogoz.................Opel Kadett.............2:06,86
- Georgian Belecciu......Dacia Nova..............2:09,25
- Silviu Stoia.................VW Golf II..............2:09,38
- Daniel Budai...............Ford Ka...................2:10,21
- Gabriel Ciocoi............VW Golf II..............2:13,20
- Nicolae Tarziu............Opel.........................2:19,96
- Lucian Tarziu.............Opel..........................2:25,31
- Ocnarescu...................Skoda Octavia........abandon
- Cosman.......................Skoda Octavia........abandon
Pentru galeria foto de la eveniment vizitati www.rallymax.ro
In discutia telefonica purtata ieri 11.05.2010 cu d-nul Titi Aur am fost informati ca, chiar daca el nu a putut niciodata sa accepte atitudinea organizatorilor care se retrag ulterior de la angajamentele luate, se vede constrans sa declare ca nu poate organiza etapa III de CNSPR 2010 nici la Sibiu.
In aceste conditii C.S. Pro Drive Sibiu va incerca devansarea etapei propri din 31.07.2010 pentru 12.06.2010 tot pe aceiasi locatie.
Pe site-ul FRAS aceasta modificare este deja operata, dar nu are trecuta si declaratia de renuntare a clubului Prodrive Barlad.
Si pentru ca sportivii sa nu-si "iasa din mana", pe 22.05.2010 se organizeaza pe pista din Sibiu o sesiune de teste ptr. piloti, ocazie cu care acestia isi pot invitata sponsorii lor sa se urca pe locul din dreapta al masinii pentru a trai niste senzatii deosebite.
Alte informatii si taxa de inscriere vor fi comunicate ulterior.