1.1. Clasa JUNIORI :
- Cu acordul notarial al parintilor sau tutorelui legal,
- Varsta: 12 ani pana la 18 ani.
- Autoturisme: cu motoare aspirate cu cilindrea echivalenta de maxim 1400 cmc si o punte motoare. Incepand cu sezonul competitional 2014 se include la aceasta clasa si Dacia Logan de Cupa
1.1.1. Conditii necesare:
· Juniorul trebuie sa prezinte inaintea fiecarei etape un acord notarial de participare a acestuia, acord semnat de ambii parinti sau a tutorelui legal si este obligatorie absolvirea de catre junior a unei scoli de pilotaj agreata de catre FRAS sau sa fi fost practicant de Karting competitional.
6.4.Participarea in echipaj este permisa numai pentru masinile cu omologare valabila (CNR). In cazul juniorilor locul din dreapta poate fi ocupat doar de un instructor al unei scoli de pilotaj sau de o persoana special nominalizata de catre clubul al carui membru este juniorul. Atat pilotul cat si copilotul sunt obligati sa depuna o declaratie, inainte de start.
. Participarea in echipaj este permisa numai pentru masinile cu omologare valabila de N, A sau H (CNR) In cazul juniorilor locul din dreapta poate fi ocupat doar de un instructor al unei scoli de pilotaj sau de o persoana special nominalizata de catre clubul al carui membru este juniorul).
14.2.2.4.Daca un concurent nu se prezinta intruna din semifinale (sau se declara abandonat), celalalt component al semifinalei este obligat sa efectueze mansa semifinala respectiva si sa primeasca un timp de sosire (sub 15 minute) pentru a avea drepul sa intre in finala mare. Concurentul abandonat/retras va ocupa automat locul 4 la clasa respectiva. In cazul in care concurentul singular al mansei semifinale nu reuseste sa obtina un timp de sosire sub 15 minute, cealalta semifinala devine automat finala mare si clasarea celorlalti doi participanti de la runda II (care vor ocupa locurile 3 si 4) se va face in baza locurilor ocupate dupa runda I
. Daca ambii componenti ai unei semifinale nu se prezinta la start (sau se declara abandonati), cealalta semifinala devine automat finala mare, iar clasarea concurentilor abandonati/ retrasi se va face in baza locurilor ocupate dupa runda I.
14.2.3 Finale
Se va constitui din castigatorii semifinalelor.
Locul 3 se va acorda castigatorului finalei mici disputata intre cei care au pierdut semifinalele.
In cazul in care nici un concurent nu trece linia de start in finala mare si/sau mica locurile unu si doi, respectiv trei si patru, se vor acorda in baza rezultatelor obtinute dupa incheierea rundei I.
In cazul in care nici un concurent nu trece linia de sosire in finala mare si/sau mica locurile unu si doi respectiv trei si patru se vor acorda in baza rezultatelor obtinute dupa runda I.
Prevederile de la 14.2.2.4 si 14.2.2.5 se au in vedera la Finale.
20.2 Se instituie o Cupa a Scolilor de Pilotaj, a carui regulament este prezentat in Reg. Gen. CNSP ed. 2014.
Regulamentul Cupei Scolilor de Pilotaj editia 2014 vezi Regulamentul General editia 2014