Campionatul National de Slalom Paralel

Parteneri CNSPR

Feed

 

Calendar 2023

Data Locatie Organizator
29.04 Sura Mare Badiu Racing
13.05 Sibiu  
01.07 Sibiu  
19.08 Sura Mare  
16.09 Sura Mare  
07.10 Sura Mare  

We have 28 guests and no members online

Stiri 2014

Comisia Nationala de Slalom Paralel se vede constransa din motive organizatorice sa propuna Biroului Federal al FRAS decalarea etapei 3 (programata initial in 05.07.2014) din cadrul CNSP pentru data de 02.08.2014 (data trecuta in Calendarul Competitional CNSP 2014 de la inceputul anului ca rezerva).

Organizatorul etapei: ACS Pro Drive Sibiu iar partenerul principal va fi Turbotehnics Cluj Napoca.

Nota; in conditiile in care s-a anulat una din cele 6 etape anuale initial planificate (este vorba de etapa din 14.06.2014), aceasta etapa va fi socotita ca etapa 3.

Dispute spectaculoase in care juniorii/tinerii nu au cedat cu nici un pas in fata seniorilor.

Programata inca de la inceputul anului in calendarul competitional a se desfasura pe data de sambata 24.05.2014, cea   de-a doua etapa de Campionat National de Slalom Paralel a fost organizata tot de catre ACS Pro Drive Sibiu (Director Organizatoric Sorin Tirnovean).

Vremea buna din ultima saptamana a contribuit si ea din plin la stabilizarea pistei, poate un pic chiar prea mult, astfel ca obisnuitul praf a invaluit si el terenul, mai ales de dimineata, atunci cand vantul  era aproape inexistent.

Sensul de parcurgere a circuitului a fost de data asta cel orar si o mansa de concurs a fost de 4 km.

La startul competitiei se prezinta 17 piloti distribuiti in clasa juniorilor si clasele de 1600 cmc si 2000 cmc la seniori.

Napoca Rally Academy se prezinta la aceasta etapa cu doi juniori, alaturi de mai vechea noastra cunostinta Vlad Briscan alaturandu-se, sub indrumarea lui Danny Ungur, si fratele mai mic a lui Simone Tempestini, Mattia Tempestini care are insa ghinionul ca masina lui de concurs, Peugeotul 106 sa cedezecu o zi inaintea cursei, Mattia trebuind sa concureze pe o Dacia Logan.

Mansele de concurs, intocmite in faza initiala in baza timpului de la antrenamentul cronometrat, debuteaza futunos din partea juniorilor. Florin Bunea (16 ani si masina Renault de 1400 cmc ) realizeaza in primele doua manse un avans de 6 secunde in fata seniorului Paul Silaghi si 13 secunde in ultimele doua manse ale rundei I in fata seniorului Daniel Dirinea, iar David Tarta (12 ani) ia un avans de aproape 4 secunde in manse a 3-a de concurs (in mansa 4 de cuncurs isi permite sa nu participe, pentru a-si proteja masina pentru runda II) in fata seniorului Marius Baltateanu. In runda a doua David Tarta il infrange in semifinala cu 6 zecimi de secunda pe Vlad Brisan. In finala mare cu acelasi David Tarta, George Bunea obtine surprinzatorul timp de 3:54,241, fapt care demonstreaza fantasticul potential sub stare de stres al acestor tineri.

Clasamentul final la juniori (cu 5 piloti inscrisi) este:

- Locul   I – George Bunea  si locul 7 la Open

- Locul  II – David Tarta     si locul 12 la Open

- Locul III – Vlad Brisan    si locul 11 la Open

La clasa de 1600 cmc seniori se inscriu 5 piloti, iar lupta duce la dese rasturnari de situatie. Abandonul lui Daniel Dirinea din runda doi face o formalitate castigarea semifinalei de catre Mihai Manuil, iar in cea de-a doua semifinala dintre Octavian Tirnovean si Bogdan Rogoz, Octy obtine victoria cu 3:48.802 la 3:52,147. In finala mare cu Mihai Manuil, Octavian face o greseala de pilotaj si pierde cu 3:50,909 in fata lui Mihai (3:50,398).

Clasamentul final este:

- Locul   I – Mihai Manuil si locul III la Open

- Locul  II – Octavian Tirnovean si locul 5 la Open

- Locul III – Bogdan Rogoz si locul 4 la Open

La clasa de 2000 cmc seniori, cu 7 piloti inscrisi la start, lupta se da atat la clasa cat si la Open intre Mihai Plesa si Dan Albut. In runda doi, in semifinala cu Radu Tatar, Dan Albut rastoarna insa masina si abandoneaza, astfel ca finala mica este castigata ”la pas” de catre Paul Silaghi.

Finala mare este castigata de catre Mihai Plesa cu 3:46,397 in fata lui Radu Tatar (3:53,907).

Clasamentul final arata dupa cum urmeaza:

- Locul   I – Mihai Plesa si locul I la Open

- Locul  II – Radu Tatar si locul 6 la Open

- Locul III – Paul Silaghi si locul 8 la Open

Clasamentul Open:

- Locul   I – Mihai Plesa

- Locul  II – Dan Albut

- Locul III – Mihai Manuil

Clasamentele complete le veti gasi la sectiunea special destinata de pe site.

      Nota: comentariul din subtitlu cuprinde/include la categoria juniorilor toti tinerii piloti pana la 25 de ani.

Comisia Nationala de Slalom Paralel se vede constransa, din motive organizatorice, sa propuna Biroului Federal al FRAS anularea celei de-a treia etape de CNSP din 14.06.2014. Alte informatii referitoare la acest fapt va vom comunica in curand.

Cea de-a doua etapa din calendarul competitionala al Campionatului National de Slalom Paralel de sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv urmeaza sa se desfasoare pe data de sambata 24.05.2014 tot sub organizarea ACS Pro Drive Sibiu (Director Organizatoric Sorin Tirnovean).

Pregatirea terenului s-a efectuat imediat dupa etapa precedenta, adica luni 05.05.2014, asa ca ploile care au urmat au putut contribui si ele la stabilizarea pistei.

 Ca noutati putem mentiona prezenta in cadrul clasei juniori a lui Mattia Tempestini ca cel de-al doilea component junior de la Napoca Rally Academy (pe un Peugeot 106 foarte bine preparat). Mattia este fratele mai mic a lui Simone Tempestini care si-a facut o ucenicie foarte reusita sub indrumarea aceluiasi Danny Ungur. David Tarta, juniorul de doar 12 ani legitimat la Pro Drive Sibiu, vine si de aceasta data dupa un rezultat foarte bun obtinut in cadrul celei de-a doua etape a Campionatului de Rallycross al Europei Centrale, desfasurat in Ungaria, unde a ocupat din nou locul II la juniori pana in 18 ani. Programul foarte incarcat a lui David l-a facut sa se poata ocupa de masina lui de slalom doar in aceasta saptamana (la rallycross i se pune la dispozitie una din cele 6 masini identice asigurate de organizator.)

Si Calin Bucur si-a anuntat intentia de a se inscrie in cadrul clasei 1600 cmc, cat si Radu Tatar la clasa 2000 cmc. 

 Va asteptam intr-un numar cat mai mare sambata 24.05.2014, incepand cu ora 10.

Copyright © 2014-2022 www.slalomparalel.rallymax.ro

Toate drepturile rezervate.