Primim de la ACS Scorpion Rally Team, prin persoana domnului Ioan Badiu, urmatorul comunicat:
"Etapa din 29 Iunie 2013 este organizata de ACS Scorpion Rally Team. Aceasta etapa se doreste a fi un antrenament pentru organizatori in vederea desfasurarii a etapei de ERC din 25-27 Iulie. Conditiile si exigentele de desfasurare vor fi similare datorita respectului pe care organizatorul le poarte tinerilor piloti. Ca sa nu mai existe confuzii pentru cu privire la participarea pilotilor din CNRD la aceasta etapa subliniem faptul ca concursul se va desfasura in sens invers desfasurarii Superspecialei din timpul etapei de raliu. Cu alte cuvinte si pentru pilotii angrenati in competitia nationala de raliu ar putea fi un antrenament organizat dupa standardele unei competitii adevarate.
Ca si informatii la etapa de Slalom din 29 iunie amintim:
-deschiderea parcului de service si a inscrierilor de vineri 28 iunie de la ora 12 :00
-asigurarea pazei de la inceputul inscrierilor pana la sfarsitul evenimentului de catre firma specializata.
-amenajarea de locuri de campare pentru corturi si rulote de vineri(ora 12 ) pana duminica dimineata
-toalete ecologice
-firma de caterinrg cu cort inchis(impotriva prafului),prezenta de la inceputul inscrierilor
-intermedierea pentru cei interesati de cazare in conditii excelente la pretul de 30-50 lei de persoana.
Alte informatii cu privire la desfasurarea etapei gasiti la :
-Utu Badiu 0722 135 527
-Horatiu Baghiu 0741 113 055"
Echipa Media
Federatia de Autocrosshow Sibiu impreuna cu ACS Pro Drive Sibiu organizeaza in data de 15.06.2013 un antrenament pe pista de slalom paralel din cartierul Strand. Taxa de participare este fixa, in cuantum de 100 RON pe participant. Parcul se deschide la ora 8 si se inchide la ora 17. Se pot efectua un numar nelimitat de manse. Sensul de parcurgere al manselor este cel orar. Se asigura la cerere cronometrarea manselor prin prezenta unui arbitru FRAS, comisari traseu si prezenta unui echipaj medical. Va rugam sa confirmati prezenta dumneavoastra pe pagina de Facebook a Campionatului de Slalom Paralel in vederea acoperirii costurilor minime necesare desfasurarii antrenamentului.
Paul Silaghi
Echipa Media
Etapa a debutat pe o vreme deosebit de frumoasa si ploaia a stropit usor terenul doar pe la mijlocul zilei.
Dupa ce prima etapa de CNSP programata pe 20.04.2013 a fost inlocuita cu doua antrenamente, campionatul propriu-zis a debutat in 18.05.2013 sub organizarea ACS Pro Drive Sibiu impreuna cu Federatia de Autocrosshow Sibiu – care a pus la dispozitie pista foarte bine pregatita (un avantaj deosebit l-au constituit ploile de la inceputul saptamanii care au compactat f.b. terenul).
Prin Regulamentul Particular al etapei s-a stabilit lungimea de parcurgere a unei manse la 4,5 km iar sensul antiorar.
La aceasta prima etapa constatam prezenta unor noi piloti care s-au inscris, in ideia de a participa intreg sezonul. Astfel juniorul David Tarta de 12 ani de la Baia Mare, Armond Kozak de 16 ani de la Oradea si Gabi Gaina din Sibiu alaturi de seniorii Paul Susan de la Timisoara si Mihai Manuil din Sibiu debuteaza cu aceasta ocazie in Campionatul de Slalom Paralel editia 2013.
Pe lista de inscriere se regasesc 19 piloti multi sustinuti de pe margine si de o serie de participanti in CNR Dunlop 2013 din care putem numi pe Sebastian Barbu impreuna cu fratele sau Alex, Bogdan Iancu, Alex Popidan, Cristi Toader si Octavian Tirnovean.
Clasa juniorilor are la start 6 piloti inscrisi. Pentru cei doi juniori nou inscrisi, David Tarta si Armond Kozak aceasta etapa se va dovedi o nuca greu de spart astfel ca jocurile sunt facute la varf tot de cei trei combatanti ai anului trecut.
Dupa runda I clasamentul se prezinta:
Locul I Radu David………….11:22,638
Locul II Danut Budai…………11:33,334
Locul III Bogdan Rogoz………11:58,072
Locul IV Armond Kozak……...12:13,631
Runda II aduce o singura surpriza in finala mare in care Radu David abandoneaza (planetara rupta), podiumul aratand dupa cum urmeaza:
Locul I Danut Budai…………3:54,906
Locul II Radu David………….abandon
Locul III Bogdan Rogoz………4:03,124
Remarcam evolutia de la o mansa la alta mai buna a lui David Tarta (cu rezultatul sau cel mai bun din mansa 4 de 4:13,262) care este dorit a fi cunoscut atat de colegii de competitie cat si de o serie de spectatori prezenti in padoc, cat si a lui Armond Kozak pe care o problema de planetara l-a impiedicat sa poata continua lupta si in runda II (cel mai bun timp al sau este de 4:01,490).
Clasa de 1600 cmc seniori, cu doar trei piloti inscrisi la start, se finalizeaza, conform regulamentului dupa runda I si aduce ca surpriza clasarea pe ultimul loc a lui Calin Bucur.
Clasament:
Locul I Dan Nicoschi…………..12:08,120
Locul II Mihai Manuil…………..12:31,220
Locul III Calin Bucur……………12:39,378
Ca intotdeauna clasa pana la 2000 cmc este cea mai numeroasa cu 8 piloti inscrisi la start, are ca surpriza lipsa din batalia la varf a lui Lucian Barna care nu reuseste nici de aceasta data sa rezolve problemele mecanice la motor.
Dupa runda I se stabilesc urmatorii castigatori:
Locul I Paul Silaghi……………11:57,542
Locul II Dan Niristeanu………...11:59,768
Locul III Dan Albut……………..12,04,171
Locul IV Radu Tatar…………….12:24,349
Runda II aduce o serie de surprize astfel ca Paul Silaghi pierde semifinala cu 4:13,630 la 4:05,584 in fata lui Radu Tatar dar reuseste sa –l invinga in finala mica pe veteranul Dan Niristeanu cu 4,4 sutimi (3:55,081 la 3:55,125).
Finala mare este castigata de noul component al ACS Pro Drive Sibiu, Dan Albut, astfel ca clasamentul se prezinta dupa cum urmeaza:
Locul I Dan Albut……………..3:57,937
Locul II Radu Tatar…………….4:08,322
Locul III Paul Silaghi…………...3;55,081
Clasamentul Open (primele 8 locuri) se prezinta dupa cum urmeaza:
- Radu David……………….11:22,638
- Danut Budai………………11:33,334
- Paul Silaghi……………….11:57,542
- Bogdan Rogoz……………11:58,072
- Dan Niristeanu…………....11:59,768
- Dan Albut…………………12,04,171
- Dan Nicoschi……………...12:08,120
- Armond Kozak……………12:13,631
La nelicentiati se claseaza :
Locul I Mihai Tudor Ciocan………13:30,449
Locul II Daniel Calin Paraschiv……13:44,203
Prin lungimea manselor de concurs la care adaugam si cele doua manse initiale/pregatitoare (una de recunoasteri si una de antrenamente cronometrate) putem asemui aceasta etapa cu un adevarat Rallysprint, concurentii avand ocazia sa strabata intre 20 si 30 km de "proba speciala"
More Articles...
- Juniorii anului 2013
- Info avanpremiera la etapa a II-a
- Cerere de inscriere individuala etapa a II-a
- Regulament particular etapa a II-a
- A doua sesiune de antrenamente
- Regulament General 2013
- Un alt antrenament in care juniorii si-au demonstrat forta.
- Informatii despre teren
- Vesti bune!
- Comunicat 05.04.2013