Dupa ce prima data de desfasurare a fost amanare cu o saptamana din motive organizatorice, prima etapa de Campionat National de Slalom Paralel va lua startul sambata 03.05.2014.
Organizata de ACS Pro Drive Sibiu, sub conducerea vechii noastre cunostinte, Directorul Organizatoric Dan Grunca, etapa este sustinuta/sponsorizata tot de catre un membru al clubului Pro Drive Sibiu, prin firma DACARTO – Depozit de Instalatii.
Anul 2014 aduce o serie de noutati in privinta desfasurarii campionatului:
- Introducerea in cadrul clasei juniori a autoturismului de competitie Dacia Logan de Cupa
- Instituirea unei Cupe a Scolilor de Pilotaj.
- Incurajarea/implicarea unor tineri fani/suporteri prin oferirea locului de copilot in cadrul competitiei.
Clasa juniorilor, renoita dupa retragerea “senatorilor” Radu David, Danut Budai si Bogdan Rogoz se va completa si cu o tanara surpriza, adusa de la Cluj de catre Danny Ungur, care alaturi de David Tarta si George Bunea vor asigura lupta pentru podium. Mentionam ca tanarul junior, de doar 12 ani, David Tarta, se prezinta la aceasta etapa dupa o serie de alte concursuri, dintre care cel mai important l-am putea prezenta ca fiind etapa de Campionat Central European de Rallycross din Ungaria unde a ocupat locul II in cadrul clasei juniori pana la 18 ani.
Alaturi de tanarul senior Bogdan Rogoz, care va lua startul in cadrul clasei 1600 cmc, nu va mai putea sa stea la aceasta etapa, ca de obicei, tatal sau Nelu Rogoz (constrans de o deplasare urgenta in strainatate), rolul acestuia fiind “delegat” pilotului VTM Alin Troanca.
Trei tineri: Segiu Stan, Ionut Lazar si Gabi Gaina vor debuta ca si copiloti alaturi de pilotii Paul Silaghi, Dan Niristeanu si Bogdan Rogoz. Le uram succes !!
Va vom tine la curent cu orice alte noutati care pot aparea in aceste zile.
30.04.2014
Surpriza anuntata/adusa de Danny Ungur este tanarul pilot junior, de nici 16 ani, Vlad Briscan, participant deja la o serie de concursuri automobilistice locale/regionale.
1.1. Clasa JUNIORI :
- Cu acordul notarial al parintilor sau tutorelui legal,
- Varsta: 12 ani pana la 18 ani.
- Autoturisme: cu motoare aspirate cu cilindrea echivalenta de maxim 1400 cmc si o punte motoare. Incepand cu sezonul competitional 2014 se include la aceasta clasa si Dacia Logan de Cupa
1.1.1. Conditii necesare:
· Juniorul trebuie sa prezinte inaintea fiecarei etape un acord notarial de participare a acestuia, acord semnat de ambii parinti sau a tutorelui legal si este obligatorie absolvirea de catre junior a unei scoli de pilotaj agreata de catre FRAS sau sa fi fost practicant de Karting competitional.
6.4.Participarea in echipaj este permisa numai pentru masinile cu omologare valabila (CNR). In cazul juniorilor locul din dreapta poate fi ocupat doar de un instructor al unei scoli de pilotaj sau de o persoana special nominalizata de catre clubul al carui membru este juniorul. Atat pilotul cat si copilotul sunt obligati sa depuna o declaratie, inainte de start.
. Participarea in echipaj este permisa numai pentru masinile cu omologare valabila de N, A sau H (CNR) In cazul juniorilor locul din dreapta poate fi ocupat doar de un instructor al unei scoli de pilotaj sau de o persoana special nominalizata de catre clubul al carui membru este juniorul).
14.2.2.4.Daca un concurent nu se prezinta intruna din semifinale (sau se declara abandonat), celalalt component al semifinalei este obligat sa efectueze mansa semifinala respectiva si sa primeasca un timp de sosire (sub 15 minute) pentru a avea drepul sa intre in finala mare. Concurentul abandonat/retras va ocupa automat locul 4 la clasa respectiva. In cazul in care concurentul singular al mansei semifinale nu reuseste sa obtina un timp de sosire sub 15 minute, cealalta semifinala devine automat finala mare si clasarea celorlalti doi participanti de la runda II (care vor ocupa locurile 3 si 4) se va face in baza locurilor ocupate dupa runda I
. Daca ambii componenti ai unei semifinale nu se prezinta la start (sau se declara abandonati), cealalta semifinala devine automat finala mare, iar clasarea concurentilor abandonati/ retrasi se va face in baza locurilor ocupate dupa runda I.
14.2.3 Finale
Se va constitui din castigatorii semifinalelor.
Locul 3 se va acorda castigatorului finalei mici disputata intre cei care au pierdut semifinalele.
In cazul in care nici un concurent nu trece linia de start in finala mare si/sau mica locurile unu si doi, respectiv trei si patru, se vor acorda in baza rezultatelor obtinute dupa incheierea rundei I.
In cazul in care nici un concurent nu trece linia de sosire in finala mare si/sau mica locurile unu si doi respectiv trei si patru se vor acorda in baza rezultatelor obtinute dupa runda I.
Prevederile de la 14.2.2.4 si 14.2.2.5 se au in vedera la Finale.
20.2 Se instituie o Cupa a Scolilor de Pilotaj, a carui regulament este prezentat in Reg. Gen. CNSP ed. 2014.
Regulamentul Cupei Scolilor de Pilotaj editia 2014 vezi Regulamentul General editia 2014
24.04.2014 ora 7:30
Actiunea de curatenie a pistei a fost o reusita la care a participat si vremea buna. La o ora dupa incheierea ei a inceput ploaia. Si de atunci ploua. Acum "toarna" in toata regula.
25.04.2014 ora 04:30
Dupa 21 de ore de la comunicatul anterior ploaia a continuat cu mici intreruperi.
25.04.2014 ora 20:00.
Am ramas datori cu comunicarea castigatorilor actiunii "Curatenia" din 23.04.2014. Acestia sunt:
Gabi Gaina ....... copilot in echipaj cu Bogdan Rogoz
Sergiu Stan ..... copilot in echipaj cu Paul Silaghi
Ionut Lazar ..... copilot in echipaj cu Dan Niristeanu
More Articles...
- Decalare start prima etapa Campionat
- Actiune de curatenie pista slalom paralel, in 23.04.2014
- Virare 2% din impozitul anual
- Cerere licenta 2014
- Program cabinet medicina sportiva
- Sunteti asteptati la antrenamentul de maine 29.03.2014
- Stare teren ptr. antrenamentul din 29.03.2014
- Calendarul competitional 2014
- Antrenament Slalom Paralel pe 29.03.2014
- Propuneri modificare Regulament General CNSPR ed. 2014