Posibil a se organiza in 2014 una pana la doua etape locale de viteza in coasta.
ACS Pro Drive Sibiu are in vedere organizarea pe 2014 a una pana la doua etape locale de viteza in coasta. Concursul destinat atat amatorilor cit si licentiatilor din diferitele ramuri ale automobilismului sportiv va avea ca singura masura de departajare cilindrea motoarelor.
Se are in vedere organizarea urmatoarelor grupe:
- clasa juniori (sportivi licentiati in diferitele ramuri ale sportului cu motor cu varsta pana la 18 ani) cu motoare cu cilindrea echivalenta de pana la 1600 cmc (insotiti obligatoriu in dreapta de o persoana majora cu carnet de conducere)
Seniori:
- clasa cu cilindrea echivalenta pana la 1600 cmc
- clasa cu cilindrea echivalenta pana la 2000 cmc
- clasa cu cilindrea echivalenta pana la 3100 cmc
- clasa cu cilindrea echivalenta peste 3100 cmc
Nota: coeficientul de echivalenta turbo:
- la motoarele pe benzina.... 1,7
- la motoarele Diesel ……....1,5
Prima etape se are in calcul a se organiza incepand cu a doua parte a lunii iunie.
Cu aceasta ocazie se are in vedere si organizarea unui Clasamnent local al sportivului automobilist complet.
VA SUPUNEM ATENTIEI URMATORUL REGULAMENT DE FUNCTIONARE:
- Punctajul dupa care se intocmeste acest Regulament este cumulul de puncte din una pana la doua etape de viteza in coasta cu doua etape de Campionat National de Slalom Paralel.
- Se are in vedere intocmirea unui clasament anual pe sportiv.
- Punctele acordate sunt cele din CNSP.
- Un sportiv poate participa la cele doua sectiuni de concurs (coasta si slalom) cu masini de clase diferite
Pentru a participa la acest clasament se instituie o taxa suplimentara de minim 100 RON, rezultatele finale fiind decernate/acordate la finele anului.
Dezbaterile si parerile pe marginea propunerii de mai sus, va rugam sa le exprimati pe pagina de Facebook a ACS Pro Drive Sibiu.
O etapa cu multe abandonuri
Amanata cu o saptamana, debutul primei etape de Campionat National de Slalom Paralel a avut loc sambata 03.05.2014, sub organizarea CS Pro Drive Sibiu (director organizatoric Dan Grunca). Prin Regulamentul Particular al etapei s-a stabilit ca sensul de parcurgere sa fie cel antiorar si lungimea unei manse de concurs de 4 km. Saptamana cu o vreme capricioasa a pus sub semnul intrebarii desfasurarea reusita a etapei. Ziua de sambata a debutat cu o dimineata cetoasa care prevestea o vreme buna, fapt confirmat incepand cu ore 10. Doar in jurul orei 14 cativa stopi de ploaie au cazut pe pista. La startul etapei s-au prezentat 17 concurenti, repartizati in 4 clase. Ca noutate pe 2014 mentionam admiterea in cadrul clasei junior a Daciei Logan de Cupa cat si incurajarea/initierea unei tinere generatii de tineri in tainele pilotajului prin instalarea lor in postul de copilot. Langa cabina oficialilor a parcat si bufetul mobil cu care ne-am invatat in ultimul timp. Printre spectatori remarcam pe copilotul Bogdan Iancu (participant anul acesta doar la o serie de etape internationale in echipaj cu Vlad-Alexandru Filip) care a urmarit cu interes evolutia tinerilor piloti inscrisi la CS Performance Sibiu cat si pe Alex Popidan, Calin Bucur, Radu David si Ferenti Iosif. Intr-un colt, la sfat de taina, pilotul de la clubul Auto Speed Rally Team Bucuresti Petre Costache impreuna cu Dan Grunca puneau la cale, pare-se, organizarea unei etape internationale de Rallycross, pe la mijlocul lunii iulie, pe pista de la Sibiu.
La clasa juniori s-au inscris de aceasta data doar 4 piloti , din care 2 debutanti la clasa (George Marcu si Vlad Briscan), alaturi de mai vechile noaste cunostinte, pilotii George Bunea si David Tarta. Surprizele la aceasta clasa au fost abandonul prematur a lui David (suport motor rupt), dar si evolutia impresionanta a lui George, atat in cadrul clasei cat si in Clasamentului Open. Tanarul junior de nici 16 ani, Vlad Briscan, prezent pentru prima data la o etapa de Campionat National de Slalom Paralel cu sustinerea Napoca Rally Academy a fost la randul sau una din surprizele placute.
La final podiumul a fost ocupat dupa cum urmeaza:
- Locul I – George Bunea
- Locul II – Vlad Briscan sub supravegherea lui Florinel Tincescu
- Locul III – George Marcu sub suprevegherea lui Mihai Manuil
Cu 6 piloti inscrisi la start clasa de 1600 cmc seniori a fost si clasa care a dominat Open-ul prin tanara generatie compusa din Octavian Tirnovean, Bogdan Rogoz si Mihai Manuil. Dan Nicoschi, unul din pretendentii la podium, a avut o serie de probleme tehnice la noua sa masina Seat Ibiza, ocupand la final doar locul 4. O evolutie buna a avut si Daniel Dirinea pe vechea sa masina Dacia Nova. Bogdan si Mihai si-au impartit ultimele doua trepte ale podiumului la clasa si Open.
Clasamentul a fost:
- Locul I – Octavian Tirnovean cu Dragos Dumitru
- Locul II – Bogdan Rogoz cu Edy Rogozan
- Locul III – Mihai Manuil
Clasa 3 de pana la 2000 cmc, tot cu 6 piloti inscrisi la start, a fost si ea marcata de abandonuri, Dan Albut abandonand prematur din motive tehnice (furtun racire spart in urma ruperii unui suport motor) si Paul Silaghi (in echipaj cu Sergiu Stan) dupa o rasturnare spectaculoasa fara mari daune.
Clasamentul final rezultat este:
- Locul I – Mihai Plesa cu Florin Tincescu
- Locul II – Dan Niristeanu cu Ionut Lazar
- Locul III – Lucian Tirziu
La clasa peste 2000 cmc a fost inscris doar pilotul debutant, la slalom paralel, Peter Zsolt pe un Opel Corsa B Turbo Diesel.
Clasamentul Open:
- Locul I – Octavian Tirnovean cu Dragos Dumitru
- Locul II – Mihai Manuil
- Locul III – Bogdan Rogoz cu Ana Vlaic
Clasamenetele complete vor fi prezentate separat, la capitolul destinat lor.
La incheierea concursului am remarcat si pe pilotul de CNVC Alin Troanca, multumit ca s-a achitat cu brio de sarcina de asistent manager si sef asistenta la tanarul pilot senior Bogdan Rogoz (sarcina incredintata de catre tatal Nelu Rogoz, care a fost constrans sa lipseasca la aceasta etapa)
Organizatorul, CS Pro Drive Sibiu, multumeste pe aceasta cale sponsorului “Depozit de Instalatii” din Oradea cat si administratorului terenului, Federatia de Autocrossshow care a pus gratuit la dispozitie terenul, ambii contribuind astfel la buna desfasurare a etapei.
Nota: azi 05.05.2014 ora 3:30; DE SAMBATA NOAPTEA PLOUA INTRUNA IAR TEMPERATURA ESTE DEOSEBIT DE SCAZUTA.
Azi 01.05.2014 ora 14:30 am inspectat terenul. De doua zile in Sibiu (zona pista) a fost evitata de rafalelel de ploaie locale. Daca concursul se desfasura azi 01.05.2014 cateva averse de ploaie ar fi fost binevenite (pentru evitarea prafului). In ultimele zile amurgurile au fost toate inourate, dar fara ploaie. Tinand cont de prognoza meteo din aceasta saptamana si de realitatea existenta pe tot cursul acestei saptamani, pe sambata 03.05.2014 se intrevede o zi foarte buna pentru concurs. Va asteptam bucurosi !!
Vineri 02.05.2014 ora 8:30.
Ieri, in jurul orei 16:30 terenul a fost “maturat” de o aversa locala de ploaie. Inspectia de la ora 19 nu a inregistrat balti. Azi vremea este inourata, dar foarte linistita (vant cu 5 km/h ...). Prognoza meteo nu este asa de ingrijoratoare !!
02.05.2014 ora 13:30.
De la ora 10 a aparut si soarele si o tine tot asa, pana acum.
02.05.2014 ora 17:00
Aversele "obisnuite/zilnice" de la ora 16 nu au atins azi terenul (pana acuma), descarcandu-se pe Dealul Gusteritei.
Alte informatii de ultima ora: o serie de piloti cunoscuti si-au manifestat in ultima clipa dorinta de a participa la aceasta etapa: Mihia Plasa de la Pitesti, vicecampionul clasei 200 cmc in 2010, Lorand Josza, campionul la clasa si Open in 2010 si Octavian Tarnovean de la ACS Pro Drive Sibiu, pilot in CNRD.
More Articles...
- Avancronica la prima etapa de CNSP din 03.05.2014
- Modificari introduse in Reg. Gen.CNSP editia 2014
- Actiunea de curatenie, o reusita
- Decalare start prima etapa Campionat
- Actiune de curatenie pista slalom paralel, in 23.04.2014
- Virare 2% din impozitul anual
- Cerere licenta 2014
- Program cabinet medicina sportiva
- Sunteti asteptati la antrenamentul de maine 29.03.2014
- Stare teren ptr. antrenamentul din 29.03.2014