Incheiem anul 2013 privind spre 2014...
In acest sens, lansam tuturor o invitatie pentru propuneri de imbunatatire a Campionatului National de Slalom Paralel al Romaniei pentru anul 2014. Propunerile se pot referi la regulamentul general actual, la modul de desfasurare a campionatului, la modul de pregatire al terenului, la orice aspect care in anul 2013 a fost mai putin bun, dar si la aspecte care au functionat bine si merita continuate pe viitor. Avand in vedere ca nu dispunem de un forum pe acest site, dezbaterea va avea loc pe pagina oficiala a CNSPR de pe Facebook. Dorim sa initiem acest proces din timp, undeva pana la finele lunii Ianuarie 2014 cand vom stabili o data la care sa ne adunam cu totii (piloti, arbitrii, fani, sponsori, media) pentru a analiza propunerile facute, pentru a stabili calendarul competitional, cat si alte aspecte tehnico-organizatorice necesare bunei desfasurari a Campionatului National de Slalom Paralel al Romaniei in anul 2014.
In numele echipei media,
Paul Silaghi
Avem deosebita placere de a va anunta si invita, sambata 02.11.2013, la un ultim "antrenament" din acest an ce se va desfasura pe terenul de slalom paralel din Sibiu. Evenimentul se doreste un corolar al sezonului 2013, sezon lipsit de evenimente majore, atat pentru piloti, mecanici, sponsori cat si spectatori. Evenimentul se va desfasura intre orele 10 si 14 si poate fi un bun prilej pentru spectatori sa schimbe o impresie cu favoritii sai, si nu numai... Am stabilit pentru piloti o taxa generica de 75 lei pentru acest eveniment, suma care va fi folosita pentru pregatirea terenului de competitie pentru iarna care vine. Dealtfel, va pot informa (si acest lucru se vede deja) ca a fost imprastiat material pietros in principalele puncte nevralgice ale traseului pentru a imbunatati rezistenta terenului la stresul masinilor de competitie. Acest proces va continua si dupa terminarea rally show-ului programat pe 23.11.2013.
Dupa terminarea evenimentului, va invitam la o discutie intre prieteni care se va desfasura la filigoria de langa teren, presarata cu o pizza si/sau o bere cu/fara alcool. :) Desigur cu contributia fiecaruia in parte...
Speram intr-un numar cat mai mare de prieteni, si va rugam sa raspinditi acest mesaj catre cat mai multi prieteni ai dumneavoastra!
Va multumim anticipat pentru ajutor si prezenta!
Cu stima,
Paul Silaghi, in numele echipei media 2013
>
>>>
Comprimarea ultimelor trei etape de campionat in 5 saptamani s-a facut resimtita prin numarul mic de participanti la etapa din 12.10.2013
In lipsa altor oferte organizatorice, ACS Pro Drive Sibiu (director organizatoric Dan Grunca) a luat decizia de a sustine/desfasura cea de-a treia etapa pe acest an din totalul de 5 etape desfasurate. Consecventa hotararii ei de sustinere a tinerei generatii de piloti, Napoca Rally Academy s-a alaturat si ea efortului si a pus la bataie cu aceasta ocazie inca doua premii constand din cursuri de pilotaj si o surpriza constand din doua oferte de copilot alaturi de Marco respectiv Simone Tempestini la Sibiu Rallyshow 2013.
Dimineata cursei s-a anuntat deosebit de frumoasa. Flotila NRA cu Varu Nicu, Florin Tincescu & Co este prezenta dis de dimineata in parc.Lor li se alatura Marco, Simone si Mattia Tempestini. Ulterior la competitie i-am mai remarcat ca spectatori pe protagonistii CNRD Bogdan Iancu, Rares Tomita, Raul Badiu si Octavian Tirnovean.
La inscriere s-au mai prezentat doar pilotii care mai aveau o sansa sa-si dispute podiumul si doi impatimiti nelicentiati (Tudor Simion si Paraschiv Calin Daniel).
Administratorul terenului, Federatia de Autocrosshow, a pus la dispozitie pista foarte bine pregatita iar bufetul mobil SC Nevada SRL a fost si el prezent la fata locului.
Concursul s-a desfasurat in sens antiorar, o mansa avand 4 km.Daca luam in calcul si mansa cronometrata tot de aceeasi lungime putem spune ca de fapt a avut loc o adevarata etapa de Rally Sprint cu 28 km de probe speciale (cronometrata + 4 manse in runda I si semifinale + finale = 7 PS-uri).
Clasa juniorilor a avut cei mai multi participanti (in numar de 6).
Pentru Radu David, care se prezinta la etapa cu al sau Renault Clio, se pare ca toate ghinioanele din ultimii 4 ani se cumuleaza in aceasta jumatate de an, cutia de viteze tradandu-l si de aceasta data.
Danut Budai mai putea fi “detronat” de catre Bogdan Rogoz doar daca primul abandona. Danut avea insa de aparat proaspatul titlu castigat, de campion la Open, asa ca nu i-a lasat nici o speranta urmaritorului sau, seniorul Dan Nicoschi, nici la aceasta etapa si a mers in forta de la un capat la altul.
David Tarta, de doar 12 ani, a luat in calcul ascensiunea de forma, din ultimele doua etape, a colegului sau de clasa (competionala) si club George Bunea (dar si lipsa acestuia de la una din etape) si a aplicat o tactica de asteptare/minima rezistenta care s-a dovedit deosebit de fructoasa pentru ca in a treia mansa rupe amortizorul. Daca pornea in forta nu mai reusea sa obtina punctele necesare care sa-l departejeze de George.
Mattia Tempestini a aparut la aceasta etapa cu o masina “de rasa”, Peugeot-ul cu care a avut suscces Simone Tempestini in acest campionat , cu ceva ani in urma.Progresele lui sunt evidente si suntem siguri ca impreuna cu George Bunea si David Tarta vor purta stindardul acestui campionat in anii urmatori.
Clasamentul final este
- Locul I – Danut Budai ……….si locul I la Open
- Locul II – Bogdan Rogoz …….si locul IV la Open
- Locul III – George Bunea …….si locul VII la Open
Clasa 2 seniori, pana la 1600 cmc, a avut doar trei participanti care ocupa in aceiasi ordine atat podiumul etapei cat si cel al castigatorilor anuali.
- Locul I – Dan Nicoschi ……….si locul II la Open (-ul etapei)
- Locul II – Mihail Manu ……….si locul III la Open (-ul etapei)
- Locul III – Daniel Dirinea ……..si locul 10 la Open (-ul etapei)
La clasa 3 seniori, pana la 2000 cmc, s-au inscris doar cei patru posibili candidati ai podiumului. Si la aceasta clasa pdiumul etapei este acelasi cu cel al castigatorilor anuali:
- Locul I – Dan Albut …….. si locul V la Open
- Locul II – Paul Silaghi …... si locul VI la Open
- Locul III – Radu Tatar ........ si locul IX la Open
Este primul an in care aceasta clasa are sub 10 participanti anuali, astfel ca la nici una din clase nu se va conferi titlul de campion national ci doar de castigator al clasei.
Exceptie face Clasamentul Open care va oferi aceste titluri urmatorilor castigatori:
- Locul I – Danut Budai
- Locul II – Dan Nicosch
- Locul III – Bogdan Rogoz
Nota: la aceasta etapa in clasamentul Open locul III a fost ocupat de catre Mihail Manu, care l-a devansat pe ocupantul locului III anual, Bogdan Rogoz.
De remarcat este faptul ca doar seniorul Dan Nicoschi a reusit sa se mai strecoare intre juniori, in lupta la varf a acestora. Cu atat mai mult sunt de admirat cu cat ei au dreptul de a utiliza doar motoare cu capacitatea cilindrica sub 1400 cmc (max.100-110 CP).
ACS Pro Drive Sibiu doreste pe aceasta cale sa multumeasca tuturor celor implicati in desfasurarea acestui campionat si spera ca sa gaseasca si alti doritori care sunt dispusi sa continue traditia acestor ultimi 5 ani (inca unica in tara - la Sibiu).
More Articles...
- Info azi 11.10.2013
- Afis etapa a VI-a 12.10.2013
- Avancronica etapei a VI-a a CNSPR
- Info 26.09.2013 ref.reprogramarea etapei din 20.04.2013
- Cronica etapei de Campionat National de Slalom Paralel din 21.09.2013
- Alte doua premii sub forma de cursuri de pilotaj oferite de Napoca Rally Academy
- Afisul etapei a V-a din 21.09.2013
- Comunicat din 11.09.2013
- Cronica etapei de CNSPR din 07.09.2013
- Comunicat etapa a IV-a 07.09.2013