Campionatul National de Slalom Paralel al Romaniei debuteaza in date de 30 aprilie 2011 pe poligonul auto din cartierul Strand.
Cursele de slalom paralel din campionatul 2011 in numar de 6 etape vor avea loc la Sibiu in perioada 30 aprilie - 22 octombrie. Organizatorii isi propun o crestere a calitati curselor organizate in orasul nostru. Poligonul auto din Strand va functia incepand din acest sub numele de Funpark, fapt care implica o schimbare la nivel de management a locatiei. Sibiul este un punct important in lumea sporturilor cu motor atat din punct de vedere al evenimentelor cat si al iubitorilor acestui sport. Funpark va functiona sub un concept nou, modern care doreste sa ofere conditii optime atat pentru participanti cat si pentru spectatori. 30 aprilie marcheaza prima etapa a Campionatului National de Slalom Paralel al Romaniei, dar si primul eveniment organizata sub egida Funpark. Pro Drive Sibiu si Funpark anunta prezenta unor piloti cu renume in lumea automobilistica din Romania precum si participarea unor concurenti de peste hotare. Citroen C2R2, Peugeot 206, Audi 80, Golf II, Opel Kadett, etc sunt doar cateva modele care se vor prezenta la start.
Evenimentul auto din 30 aprilie 2011 este organizat cu sprijinul Primariei Sibiu prin Casa de Cultura a Municipiului, Schuster&Co
8 aprilie 2011 ora 22:13
- Se incheie Superspeciala din cadrul primei etape de CNR – Brasov 2011.
Trei juniori cu varste cuprinse intre 16 ani si 4 luni si doi ceva peste 18 ani pe Dacii Logan, incheie si ei superspeciala:
- Simone Tempestini 00:01:54.2
- Octavian Tarnovean 00:01:54.6 si
- Florin Tincescu 00:01:58.1 (a ratat un viraj cu frana de mana).
Doar Bogdan Nastase cu 00:01:51.6 si Viorel Ivan cu 00:01:53.3 sunt in fata primilor doi juniori.
Greul incepe abea maine !!
9 aprilie 2011 ora 11:22
Primii timpi culesi la fata locului, dupa Paraul Rece :
Octavian Tarnovean cu 9:35,1.....al 4-lea timp
Florinel Tincescu cu 9:56,..........al 8-lea timp
Simone Tempestini cu 11:20,7, a avut o usoara iesire in decor, dupa care a continuat.
Cupa Dacia Logan
PS 2:
-Viorel IVAN Dacia Logan 00:09:11.9
-Bogdan NASTASE Dacia Logan 00:09:34.4
-Octavian TIRNOVEAN Dacia Logan 00:09:35.1
PS 3 Rasnov
Cel mai bun timp dintre juniori:
-Simone Tempestini .......locul III... cu 6:01...al 3-lea timp
-Octavian Tarnovean.......locul VI ...cu 6:07...al 6-lea timp
-Florin Tincescu.............locul VIII..cu 6:11...al 8-lea timp
PS 4:
Cei trei juniori incheie cu succes prima proba maraton, Babarunca de 27,8 km
Dupa Viorel Ivan cu timpul de 17:50.9 si Bogdan Nastase cu timpul de 18:20.5:
-locul III Octavian Tarnovean..18:26
-locul 6 Simone Tempestini.....18:32
-locul 9 Florin Tincescu..........19:18
Clasament partial dupa 4 probe:
-Locul I Viorel Ivan...............34:45
-Locul II Bogdan Nastase........35:42
-Locul III Popa Spartacus........35:59
-Locul 4..Octavian Tarnovean..36:03
..................................................
-Locul 7 Florin Tincescu..........37:24
.................................................
-Locul 9 Simone Tempestini.....37:48
ora 16;28
S-a incheiat si PS 5 Cheia:
- Octavian Tarnovean pe locul 30 la general si 4 la clasa cu timpul de 18:48, la 3 secunde dupa Popa Spartacus cu timpul de 18:49, ocupant al locului III la Logan.
- Florin Tincescu pe locul 34 la general si 6 la clasa cu timpul de 19:14.
- Simone Tempestini a fost lovit de ghinion, face o pana si ocupa momentan doar locul 11 la Logan cu 25:51.
9 aprilie 2011 ora 17:35
Viorel Ivan a abandonat.
O lupta dura se da pentru locurile 2-3 intre Popa Spartacus si Octavian Tarnovean, doar 3 secunde despartindu-i (pe Cheia, pe 27,8 km, Octavian a recuperat doar 1 secunda).
Pe locul 5 la general provizoriu, la Cupa Logan, este Florin Tincescu.
9 aprilie 2011 ora 18:50
Pe PS 6 Paraul Rece II:
- Octavian Tarnovean..........8:58
- Popa Spartacus................9:06
- Dragan Adrian.................9:07
Cu acest timp Octavian Tarnovean ocupa momentan locul II la Cupa Logan si are un avans de 4-5 secunde fata de Popa Spartacus inaintea ultimei probe speciale.
Da, toti cei trei „juniori veniti de la slalom paralel” au fost implicati in lupta la varf (chiar daca unii doar la inceput, ghinionul neocolindu-i).
Cel mai tanar dintre ei, Simone Tempestini, are doar 16 ani si 8 luni, dovedind un deosebit talent si maturitate pentru aceasta varsta (are doar un an si ceva de la debutul la curse, cu un potential fantastic in urmatorii doi ani). Ceilalti doi, Octavian si Florin de abea au depasit varsta de 18 ani.
Finalul in cadrul Cupei Dacia a fost deosebit pentru toti trei, iar lupta ramane deschisa in continuare:
2 423 Tirnovean Octavian/Pavel Traian Dacia Logan 9 01:09:17,0 01:09:17,0 00:15,3 18
.............................................
7 443 Tincescu Florin/Hatigan Danut Dacia Logan... .9 01:13:29,6 01:13:29,6 04:27,9 6
.............................................
10 419 Tempestini Simone/Baggio Lucio Dacia Logan 9 01:18:38,5 01:18:38,5 09:36,8 1
Faptul ca nici unul nu a abandonat cat si locurile rezonabile ocupate in clasamentul general FIA (18;24;27 din peste 50 de concurenti inscrisi) vorbeste de la sine !!
TUTUROR SINCERE FELICITARI DIN PARTEA NOASTRA !!!
Sa ne aducem aminte ca doar cu doi ani in urma toti se fereau sa acorde credit in CNR unor tineri de 14- 16 ani :
-„sunt prea necopti”
-„nu pot sa aiba experienta necesara”
-„nu pot fi seriosi”
Este meritul celor care au crezut in ei (parinti, organizatori/cluburi care au contribuit la selectia lor si nu in ultimul rand FRAS), toti niste mini Bela Karolly care, precum acesta, s-au incapatanat sa creada in „copii”.
Ne aducem aminte cum, numai cu un an in urma, la un post local de televiziune, cu ocazia inceperii primei etape de CNSPR pe 2010, Marco Tempestin declara plin de mandrie:
-„l-am adus pe fiul meu Simone in Romania pentru ca in Italia nu se organizeaza asa ceva”
Si asta este numai prima transa........in spate asteapta si altii plini de nerabdare...!!
Marco, asigurind asistenta tehnica pentru toti cei trei, a prelut primul lot si ii duce acum mai departe........viva Italia-Romania !!
danut 364
Felicitari celor trei juniori pentru locurile obtinute.Si in special lui Octavian pentru rezultatul deosebit.Sper sa ne vedem la slalom paralel la sfarsitul lunii!
Ccarmen
Felicitari juniorilor! O prima cursa foarte buna pt ei.
Jozsal
Octy, jos palaria !
Chiar daca mai este mai mult de o luna pana la prima etapa de CNSPR (30. aprilie 2011), incercam sa va aducem la cunostinta cateva noutati.
Sa incepem cu juniorii.
Iata ce aflam despre Simone Tempestini de la antrenorul sau Danny Ungur:
Simone a efectuat in ultima perioada un tur de forta la conditia fizica. Joaca si mult baschet si ii este dor de Romania si de cursele de aici.
A urmat un curs de pilotaj cu Alexandro Fiorio si Alex Bruschetta care au fost deosebit de impresionati de nivelul la care piloteaza Simone. Avand in vedere si nivelul adversarilor lui, cei doi felicita Romania pentru ce se organizeaza aici !!
Masina pe care va concura anul acesta va fi un Citroen C2, in cadrul clasei de 1600 cmc seniori.
Daniel Budai va participa si in 2011 pa acelasi Ford Ka, foarte bine pregatit inca din 2010. Vizeaza un loc cat mai bun pe podium.Va avea insa anul acesta un adversar pe masura in persoana “veteranului” junior Radu David, care “preda” vechiul sau Golf II Ioanei Luca, urmand sa concureze in 2011 pe un mult mai puternic Renault Clio de 1400 cmc (spera ca masina sa ajunga saptamana care urmeaza la sectia de competitie a lui Paul Andronic, care s-a oferit sa-i faca ultimele finisari dupa lucrarile din iarna).
La seniori Octavian Tarnovean va concura la clasa de 1600 cmc alaturi si de Raul Badiu. Cu toate sperantele avute, Raul se pare ca nu a reusit sa-si schimbe masina. Impreuna cu Simone, Dan Grunca si altii, acestia vor oferi o lupta crancena atat la clasa cat si in clasamentul general.
La clasa pana la 2000 cmc se anunta si alti participanti: Eduard Gavril vine cu un Opel GSI de 2000 cmc 16 v, iar Calin Bucur cu un Golf II de 2000cmc 16 v. Alaturi de Lorand Josza. Mihai Plesa , Dan Niristeanu si Calin Cosma acestia vor participa la o lupta deosebit de spectaculoasa. Si Cristi Prie este hotarat sa realizeze un an mai fructuos, chiar daca nu si-a schimba materialul (masina).
Alin Troanca si-a schimbat ordinea de prioritati si va participa in 2011 in CNVC pe un Citroen Saxo (ex Alin Bunica ) si in masura in care nu-si vinde Opelul va incerca sa mai fie prezent si la slalom (chiar daca calendarul, din pacate, se suprapune la n-1 etape)
Nu stim inca nimic despre Tavi Popa,Florin Tincescu si Sebastian Barbu.
In masura in care aflam si alte informatii va vom tine la curent.
More Articles...
- Propunere Regulament 2011
- Sugestii / Propuneri Regulament CNSP 2011
- Interviu Lorand Josza
- Comunicat Etapa 6 CNSPR 2010
- CNSPR 2010 Etapa 6 - Vallino Challenge
- Modificare calendar CNSPR 2010
- Informatii Etapa 4 a CNSPR din 11.09.2010
- Skoda Fabia S2000 la Raliul Sibiului
- Etapa II - Informatii de ultima ora
- Antrenament fara evenimente nedorite