Aducem la cunostinta sportivilor ca au fost aduse cateva modificari in Regulamentul Particular al acestei etape:
- sensul de parcurgere al circuitului la aceasta etapa va fi cel orar;
- traseul va fi parcurs in manse simple (nu duble), dar va fi mai lung cu aproximativ 250 metri, prin introducerea catorva viraje noi;
- art.9.1.3: "In parcul de service este obligatoriu folosirea prelatei sub automobilul de concurs";
- art.9.1.4: "Viteza maxima de deplasare in parcul de service este de 10 km/h";
- art.11.2.1: "Este strict interzisa efectuarea de antrenamente in saptamana concursului";
- art.11.2.3: "Nerespecarea art.11.2.1 se sanctioneaza de catre organizator cu 200 euro";
- art.15.2: "Se acorda diplome si cupe pentru pilotii clasati pe locurile I, II, III in clasamentele pe clase, in clasamentul Open si in cel pe echipe".
In cazul sportivilor licentiati, la verificarile administrative este obligatorie prezentarea Licentei pentru anul in curs!!!
De asemenea, sportivii nelicentiati sa fie atenti la modificarea adusa art.8.2: "Pentru concurentii amatori care concureaza pe masini fara roll-bar este obligatorie incheierea unei asigurari individuale. In cazul lipsei acesteia, concurentului nu ii va fi permisa inscrierea in competitie".
Vineri si simbata, cu ocazia Raliului Sibiului, incercam sa monitorizam evolutia juniorilor de la Slalom Paralel si Cupa Dacia . Dorim sa transmitem rezultate in timp real de la fiecare proba speciala.
Concurentii de la Cupa Dacia isi pot masura rezultatele si cu ajutorul francezului Francois Delecour, vicecampionul mondial de raliuri din 1993, invitatul surpriza al raliului! - care va concura la Sibiu pe o masina Dacia Logan, dar care nu va puncta in clasamentul cupei.
- Juniorului Simone Tempestini, in jocul sau de-a pisica cu soarecii, ii scapa pana la urma Raul Badiu.
- Fetele – surpriza placuta a etapei.
Desfasurata tot sub organizarea CS Pro Drive Sibiu cea de-a doua etapa de CN de slalom paralel din calendarul FRAS a avut loc sambata 04.06.2011 pe pista din Sibiu, aflata sub noua administrare FunPark.
Pista s-a dovedit ca a fost perfecta chiar si pentru desfasurarea unor manse de lungime dubla.
Lista de inscriere se completeaza cu 20 de piloti licentiati din care 6 sunt juniori cu varsta pana la 18 ani (tanarul de doar 16 ani si 9 luni Simone Tempestini, datorita prestatiei din anul anterior a “avansat” la clasa de 1600 cmc seniori) si 4 piloti nelicentiati.
La clasa 1400 cmc juniori pe lista de start se inscriu 5 piloti, Radu David fiind al doilea junior (alaturi de Simone Tempestini ocupant fara drept de apel al locului I) care se implica in lupta pentru un loc pe podium la Open. Apare si un nou nume: tanarul de 16 ani Eduard Rogozan pe un frumos Opel Corsa bine pregatit.
Lupta la aceasta clasa se da intre Radu David si Danut Budai.Pentru locul trei, neasteptat, se lupta Eduard Rogozan si Ioana Luca. Chiar daca avea timpi mai buni dupa prima runda, Edy nu rezista psihic si pierde finala mica in fata Ioanei, astfel ca rezulta urmatorul clasament:
- locul I Radu David
- locul II Danut Budai
- locul III Ioana Luca
La clasa pana la 1400 cmc cu 4 piloti inscrisi la start, domnisoara Irninis Radulescu Miricioiu a dominat lupta, concurand pe Renault-ul Clio a lui Radu David, clasamentul fiind:
- locul I Irninis Radulescu Miricioiu
- locul II Florin Bunea
- locul III Razvan Fogoros
Clasa pana la 1600 cmc seniori are inscrisi doar 4 piloti dar cu doua piese grele: Simone Tempestini si Raul Badiu. Cu toate ca avansul in runda I a juniorului Simone a fost constant si consistent in finala cu Raul acesta urca un mal si pierde neasteptat, clasamentul avand urmatoarea configuratie:
- locul I Raul Badiu
- locul II Simone Tempestini
- locul III Drinea Daniel
Clasa pana la 2000 cmc a fost si de data aceasta cea mai numeroasa cu 7 piloti la start.
Clasamentul final rezultat este:
- locul I Horatiu Baghiu
- locul II Dan Niristeanu
- locul III Zoltan Okanyi
Clasamentul Open ii regaseste pe locurile I si III pe juniorii Simone Tempestini si Radu David, intre ei strecurandu-se seniorul Raul Badiu.
Clasament Open:
1 727 Tempestini Simone 03:27,148 20
2 747 Badiu Raul 03:33,732 17
3 714 David Radu 03:35,503 15
4 723 Baghiu Horatiu 03:36,987 13
5 423 Tirnovean Octavian 03:40,878 12
6 777 Gavril Eduard 03:41,007 11
7 713 Niristeanu Dan 03:41,026 10
8 797 Okanyi Zoltan 03:41,444 9
9 795 Budai Danut 03:42,813 8
10 770 Cozma Calin 03:44,677 7
11 755 Dirinea Daniel Ion 03:48,389 6
12 739 Tatar Radu 03:49,230 5
13 741 Miricioiu Irninis 03:57,897 4
14 720 Bunea Florin 03:58,078 3
15 719 Rogoz Bogdan 04:03,317 2
16 769 Fogoros Razvan Ioan 04:04,871 1
17 740 Gligor Bogdan 04:06,023 0
18 722 Domocos Ioan 04:12,322 0
19 726 Rogozan Eduard 04:19,437 0
20 725 Luca Ioana Maria 04:25,654 0
Echipa PRO DRIVE & Primaria SIBIU 88.5 PUNCTE
Nr. Nr. Nume Masina Cilindree Puncte
crt. conc.
1 795 Budai Danut Ford Ka 1398 37.5
2 713 Niristeanu Dan VW Scirocco 1984 27
3 423 Tirnovean Octavian Opel Kadett E 1389 24
4 740 Gligor Bogdan Opel Kadett 1400 0
Clasament nelicentiati:
- locul I Ilie Emil Bratu
- locul II Lucian Tarziu
- locul III Stefan Laurean Borda
In pauza dintre manse Alin Troanca ne delecteaza cu o demonstratie pe quad iar Sebastian Barbu pe un Audi 80 ia in dreapta mai multi invitati.
Multumim sponsorilor etapei: JIFA si RUNE pentru premiile oferite iar CCA-Auto care a avut ceva de lucru la depanare la aceasta etapa.
More Articles...
- Un antrenament reusit pentru tinerii din CNSP
- Tinerii lupi din campionat se impun fara drept de apel
- Informatii aditionale Etapa I - 30.04.2011
- Prima etapa a campionatului de slalom
- Juniorii de la slalom paralel in CNR 2011 Raliul Brasovului 2011
- Ultimele noutati din CNSPR pe 2011 inaintea inceperii sezonului competitonal
- Propunere Regulament 2011
- Sugestii / Propuneri Regulament CNSP 2011
- Interviu Lorand Josza
- Comunicat Etapa 6 CNSPR 2010